Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er rene wubbanub dagen i dagVi har også fått Wubbanub i dag
Nydelig!Vis vedlegget 18310
Utsikt fra toppen, 1, 7km opp
Vis vedlegget 18315
Skulle nesten tro samboeren leste på forumet, for i kveld tok han opp Luna med en gang han kom hjem, og ordnet med flaske og gav henne, blid som en sol
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hihi, ja. Er ikke ofte han har håret i strikkUvant å se han med håret borte fra ansiktet!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
MmmyammiiiUte i drivhuset og vanner. ..
Vil haaaMmmyammiii
Tror det er første bildet jeg har sett av han i det heletatt. litt nysgjerrig på håret daHihi, ja. Er ikke ofte han har håret i strikk
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ok.. kan gi opp mine da skjønner jeg.. ikke kommet tegn til agurk engang der. flink du!Ute i drivhuset og vanner. ..
Haha, første bildet, og så er det DET bildet der da... gå inn på face og se da vel du har lov å snoke der.. jeg hat snoket på profilen til mannen din såTror det er første bildet jeg har sett av han i det heletatt. litt nysgjerrig på håret da
Jeg gidder ikke prøve engang jeg. .. går heller i drivhuset til mormor og henter når de er ferdigeOk.. kan gi opp mine da skjønner jeg.. ikke kommet tegn til agurk engang der. flink du!