APRIL I MORGEN!

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Er dere klare da jenter?
Vår måned starter i morgen!

På terminlista er vi en hel haug med termin i morgen, men vet jo ikke hvor mange av de som fortsatt titter innom her i ny og ne da ;)

Jeg er en av de med termin i morgen og syns det er godt å tenke på at om 14 dager er lillebror garantert ute!

Nå er det vel bare en uke til de siste av oss skal ut i permisjon også :)

Er såå klar og syns det er DEILIG at vår mnd endelig er her :-D Har riktignok ikke termin før 26, men nå er det hvertfall riktig mnd :-D
Hurra!

Er såå klar og syns det er DEILIG at vår mnd endelig er her :-D Har riktignok ikke termin før 26, men nå er det hvertfall riktig mnd :-D
Hurra!

Ja det er noe med det å bare være i riktig mnd :D

Ja det er noe med det å bare være i riktig mnd :D

Men derimot kan jo han her velge å ikke komme før mai, og det kommer til å bli skikkelig rart for hodet mitt :-P

Men derimot kan jo han her velge å ikke komme før mai, og det kommer til å bli skikkelig rart for hodet mitt :p
Den ser jeg ;)
Har hatt termin i begynnelsen av mnd med alle 3. Og jeg har tenkt at om de kommer mnd før så blir det veldig rart :P

Jaaaaa!!! Føler at dette svangerskapet har spist meg opp psykisk, men har allerede begynt å glemme nå som våren er kommet. Jenta mi er "garantert" et aprilbarn, med ul termin 15.04 og menstermin 13.04. Endelig april :)

Lillebrøster kommer senest i påska.
Rart å tenke på.
Foreløpig bare vogn og vugge som er klart, så burde få rævva i gir.
Alt er i hus da...hjelper jo litt...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ååh.. <3 dette er så spennende. Håper også at lillemann velger å komme før mai med en termin den 27 :p <3 jeg er sliten men såå lykkelig <3

Hurra!!! Endelig!
Gleder meg sånn til å møte lillebror, og til å få tilbake kroppen min ;)

Det er virkelig noe å juble for :) Gleder meg masse til å se og holde vår elskede baby ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har termin idag, men jeg sa rett når jeg sa at det blir et aprilbarn, ja:P For her skjer det ingenting!
Drit irriterende å komme på babyverdensiden min idag og lese "Gratulerer, du har nå født!" hehe. Å?

Blir veldig spennende å se hvem som føder når fremover!:) Og om det blir noen 1.april barn;)

Gleder meg:) termin om 3 dager:)

Yey! Jeg har ikke termin før 23, men skal ha igangsetting i morgen... Håper ikke det tar 4 dager som sist, men kan gjerne drøye til den andre så folk tror på oss når de får mld :p

Liker at vi straks er inne i riktig måned:D..
Har selv ikke termin før den 26, og skulle ting blitt som sist hadde det blitt mai unge - men jeg skal ihvertfall få slippe overtid har jeg blitt betrygga med nå, så blir april-baby:)

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

Da er vi flere med termin 26 ser jeg! Men har hele tiden belaget meg på April siden de andre kom litt før. Det er superspennende dette, kan nesten ikke huske jeg var så spent med de andre to?! Veksler mellom å panisk smårydde på rare steder og ligge som et slakt på sofaen;) Lykke til alle sammen, gøy om noen kommer den 1! jeg satser på fullmånen den 15;) med første gikk vannet under fullmånen.. (visste ikke det da altså, ble fortalt det i etterkant av jordmor)

Yey! Jeg har ikke termin før 23, men skal ha igangsetting i morgen... Håper ikke det tar 4 dager som sist, men kan gjerne drøye til den andre så folk tror på oss når de får mld :p

Spennende!
Håper du slipper så alt for mange timer denne gangen ;)
Lykke til!!

Jeg er også HELT klar!!! :D :D Lurer på hvor mange unger som velger seg dagen i morgen, jeg :D :D

Back
Topp