APRIL I MORGEN!

Da er vi flere med termin 26 ser jeg! Men har hele tiden belaget meg på April siden de andre kom litt før. Det er superspennende dette, kan nesten ikke huske jeg var så spent med de andre to?! Veksler mellom å panisk smårydde på rare steder og ligge som et slakt på sofaen;) Lykke til alle sammen, gøy om noen kommer den 1! jeg satser på fullmånen den 15;) med første gikk vannet under fullmånen.. (visste ikke det da altså, ble fortalt det i etterkant av jordmor)

Hoho, godt det ikke bare er meg :D :D

Er helt surrealistisk at April kommer nå! Endeliiiig! :D
Har termin 10. Og 11. I følge 2 ul undersøkelser, så da vet jeg at det blir aprilbaby.
Har utrolig med sommerfugler i magen!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er redd det kan bli maibaby på meg med termin den 26 april, men forrige kom før så er jo et lite håp om at det skal skje nå også. Kjøpte på impuls bringebærbladkapsler i dag, så håper det vil modnes godt før fødselen starter i det minste:)

Endelig april! Nesten litt uvirkelig. Men det kan bli maibaby her også, termin 23. April. Satser på at det blir april. Lykke til i innspurten alle sammen .

forresten er det HELT greit at ikke jentungen kommer i morgen. Helst kan hun komme neste helg :P

Hoho, godt det ikke bare er meg :D :D
Haha åneida! Føler meg passe teit når jeg gledestrålende forteller mannen at jeg har ryddet i ungenes sokkeskuff i dag..(dog er jeg ikke helt ferdig og har flatet ut på sofa) Håper jeg kan kanalisere energien til noe fornuftig når den innimellom dukker opp! (er ikke ofte det skjer..:D)

Haha åneida! Føler meg passe teit når jeg gledestrålende forteller mannen at jeg har ryddet i ungenes sokkeskuff i dag..(dog er jeg ikke helt ferdig og har flatet ut på sofa) Håper jeg kan kanalisere energien til noe fornuftig når den innimellom dukker opp! (er ikke ofte det skjer..:D)

Og jeg har omorganisert lysfatet på bordet og funnet masse småstæsj til å ha på det!
Kjeeemperasjonell rydding når resten av leiligheten trenger en ryddings og vask :D Hoho

Eller, jeg har satt på et par klesvask, vært hos legen med storebror, rydda kjøkkenet
og bretta klær i dag, så noe fornuftig var ejg vel innom. Fikk liksom plutselig et "kick" her!

Og jeg har omorganisert lysfatet på bordet og funnet masse småstæsj til å ha på det!
Kjeeemperasjonell rydding når resten av leiligheten trenger en ryddings og vask :D Hoho

Eller, jeg har satt på et par klesvask, vært hos legen med storebror, rydda kjøkkenet
og bretta klær i dag, så noe fornuftig var ejg vel innom. Fikk liksom plutselig et "kick" her!
Bra jobba! Satser på morgendagen..:rolleyes:

Back
Topp