April babyer -bilstol pose eller ei

N-40484132

Flørter med forumet
aldri hatt april baby (!) å hele tiden tenkt at bil stol pose trenger jeg ikke.. april er deilig… sist uke kom det nytt snø fall her og minus grader men nå på dagtid er det nyyyydelig med masse sol. Om jeg får til termin (i påsken) trenger jeg kanskje ikke, men har tilgang på å låne.. kansje lurt å ha det i hus i tilfelle det skjer no før termin… for det har jeg liksom ikke tenkt på

Syntes det der var så vanskelig. Jeg hadde termin 11.04.23, fødte 26.03. - den dagen var det strålende sol før fødsel, også snø etter :hilarious: Men vi brukte ikke bilstolpose før mot slutten av året. Var såvidt vi rakk å bruke den første vognposen også, før det var vår / den var for liten

Som finnmarking er bilstolposen allerede klar :p kan være ganske kjølig i april. Mai er heller ikke en varm måned.

Fikk aprilbaby med første også (i 2013). Da kom varmen typ to uker etter fødsel, og det var ikke nødvendig med noe pose.
Men blir en sånn strikkadress med hull til selene i bilstolen, og et teppe over bare

Sniker. Har desemberbaby, novemberbaby og septemberbaby. Brukte aldri bilstolposen. To lag ulltøy og teppe over var nok. Med mindre du har bil fra 1980-tallet eller eldre (som varmer seg opp veldig sakte).

Kommer nok an på hvor i landet du befinner deg :p her i troms er april å regne som siste vintermåned, og selv om det kan være sol og fint, så er det mest sannsynlig snø og kaldt og vinter enda. Vi har bilstolpose etter storebror enda, og den blir nok flittig brukt i starten. Samtidig er det jo ikke noe i veien for å bruke et godt pledd hvis det kun er snakk om enkelte dager med ruskevær. Og ull på baby. Eventuelt bare starte bilen litt i forkant av kjøreturen.

Hadd æ bodd i nord enda så hadd æ nokk hadd pose :p fløtta tell sør i juli i fjor å tenker æ går førr teppe denna gangen :)

Back
Topp