TakkDu, det er helt forståelig. Det er lov å gråte. D er lov å føle seg tom og likegyldig. Dust at de ikke informerte deg om antall og når ovitrelle skal administreres. Fint at det var en behjelpelig sykepleier der da i alle fall. Men uansett dårlig.Var det eksperten på Medicus som oppførte seg sånn?

Under egguttak sist så ble væsken tømt for å sendes inn slik at de kunne få svar på hva det var. Dette svaret fant han ingen steder i systemet da vi fortalte om det og vi har heller aldri fått tilbakemelding på hva resultatet var.. Jeg har også lest at i andre land så gis doxylin opptil 14 dager før uttak når de må tømme en hydrosalpinx og spurte derfor om det, men det forsto han ikke hvorfor jeg ba om så det var visstnok unødvendig..
Vi følte oss generelt lite forstått i går og er fortsatt utrygge og forvirret av enda en kontrabeskjed.
Jeg har nesten ikke sovet I natt og har sendt en ny melding til klinikken nå hvor jeg skriver alt dette og ber om at spesialisten vi var hos ringer meg i dag eller tar en prat med oss i morgen når vi kommer for egguttak, om han ikke har tid i dag.
Jeg har en PTSD-diagnose etter alvorlig feilbehandling da jeg var 19, men som har vært godt behandlet og så og si helt fraværende de siste 10 årene. Alt dette har trigget den veldig. Både alt vi har vært igjennom offentlig før vi valgte å avbryte der å gå privat (Nettopp fordi jeg, og vi, virkelig trengte mer trygghet i behandlingen), og det vi nå opplever.
Jeg føler meg ufattelig motløs og faktisk dårlig behandlet.. Vet heller ikke om jeg overdramatiserer for jeg føler ikke jeg en gang kan stole på meg selv akkurat nå.
Jeg vet dere sier jeg ikke skal beklage, men jeg klarer ikke la være.. Beklager nok et tungt og langt innlegg fra meg.