April 2025

Jeg fikk nok litt smått panikk og var skikkelig i kjelleren i går kveld og natt. Jeg tenker litt klarere i dag. Litt.

Jeg vil bare beklage at det ble litt mye fra meg. Jeg tok alle sorger på forskudd og havnet i en vond spiral... Jeg håper alt blir litt klarere etter vi har fått spurt om alt på timen i morgen.

Beklager igjen :Heartpink
Husk det er absolutt ingenting å beklage seg for❤️Vi er for det meste veldig like på akkurat dette der.

Da er egguttak nr 1 ferdig. Fy f** så vondt det var, selv med lokalbedøvelse. Grein meg igjennom hele uttaket, men hadde heldigvis bare søte sykepleiere, lege og embryolog som støttet så godt de kunne :Heartpink følte meg veldig sett og ivaretatt i Porsgrunn.
12 egg ble hentet ut, og er fornøyd med det. Nå gjenstår jo bare selve ventingen, og dersom jeg ikke hører noe innen innsett på fredag, skal jeg være fornøyd :smiley-ashamed004
Det blir (hvis alt går som det skal) satt inn en 3-dagers, og dermed blir de mulige resterende dyrket til blastocyster før de legges på frys. Hjelpes, for en emosjonell berg- og dalbane dette er.
12 egg er veldig bra❤️Heier på deg!

Jeg fikk nok litt smått panikk og var skikkelig i kjelleren i går kveld og natt. Jeg tenker litt klarere i dag. Litt.

Jeg vil bare beklage at det ble litt mye fra meg. Jeg tok alle sorger på forskudd og havnet i en vond spiral... Jeg håper alt blir litt klarere etter vi har fått spurt om alt på timen i morgen.

Det er veldig forståelig i den situasjonen du står i. Vi er her og lytter når du trenger. Jeg håper virkelig dere finner løsninger og at dere får god hjelp framover fra nå av.

Jeg er helt i sjokk, har ikke ord engang! Håper du får masse gode svar i morgen :Heartpink

Det er da absolutt ingenting å beklage! Skjønner kjempe godt at det er et skikkelig tankekjør. Utrolig leit at det har skjedd så mye feil. Lykke til i morgen :Heartpink Håper virkelig alt løser seg for dere:Heartpink

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp