April 2024

Jeg spør fordi det er så mange orakler her ❤️
Medicus har ikke informert skriftlig hvor lenge jeg skal stå på progesteronstøtte. Jeg har jo sånn sett naturlig syklus, dvs jeg har hatt eggløsning. Noen som vet hva de bruker å gjøre? St olavs og spiren var det alltid bare til testdag, men noe sier meg at de vil kjøre på til uke 9.
Spør fordi prolutex må bestilles :)
 
Jeg spør fordi det er så mange orakler her ❤️
Medicus har ikke informert skriftlig hvor lenge jeg skal stå på progesteronstøtte. Jeg har jo sånn sett naturlig syklus, dvs jeg har hatt eggløsning. Noen som vet hva de bruker å gjøre? St olavs og spiren var det alltid bare til testdag, men noe sier meg at de vil kjøre på til uke 9.
Spør fordi prolutex må bestilles :)
Jeg kan tenke meg at de ønsker å kjøre på litt lenger før å være føre var, men det er forsåvidt bare gjetting. I mine papirer står det til uke 7 (ultralyd). Men for min del mener legen at jeg kan ha behov for ekstra progesteron pga endo.

Hvordan går det med deg idag?
 
Jeg kan tenke meg at de ønsker å kjøre på litt lenger før å være føre var, men det er forsåvidt bare gjetting. I mine papirer står det til uke 7 (ultralyd). Men for min del mener legen at jeg kan ha behov for ekstra progesteron pga endo.

Hvordan går det med deg idag?
Der går veldig bra, takk som spør ❤️ testene øker fint og jeg kjenner at det jobbes i livmora!
Hvordan går det med deg?
 
Der går veldig bra, takk som spør ❤️ testene øker fint og jeg kjenner at det jobbes i livmora!
Hvordan går det med deg?
Så fint å høre! ❤️ Jeg har vært ganske rolig, men nå nærmer det seg (saaakte) spennende dager så tankekjøret er godt igang. Jeg kjenner godt av progesterontilskuddene :depressed:. Tok første test idag 7 dpo for å se om ovitrelle var ute, det var den ikke. Svak strek. Så nå må jeg vel bare teste videre... Får se om jeg kan holde meg til onsdag :angelic:
 
Er forsiktig, forsiktig, forsiktig optimist på 10 dpo her :shy: :Heartpink
IMG_0931.jpeg

Tør ikke settes på gravid riktig ennå, får se hvordan det går noen dager til først :shy::nailbiting:
 
Jeg spør fordi det er så mange orakler her ❤️
Medicus har ikke informert skriftlig hvor lenge jeg skal stå på progesteronstøtte. Jeg har jo sånn sett naturlig syklus, dvs jeg har hatt eggløsning. Noen som vet hva de bruker å gjøre? St olavs og spiren var det alltid bare til testdag, men noe sier meg at de vil kjøre på til uke 9.
Spør fordi prolutex må bestilles :)
Jeg har alltid fått beskjed om å gå til minst tidlig ultralyd og deretter ny plan om embryo hadde hjerteslag. Gratulerer så masse kjære deg :Heartred
 
Men dette var da en veldig sterk strek for 10 dpo!! Jeg krysser fingrene for deg!! Hurra :Heartred:eek::Heartred
Takk! :shy: :Heartpink klarer ikke helt å glede meg fordi jeg er så redd det blir borte igjen i morgen, men det er jo veldig, veldig stas med positiv test :shy::Heartpink
Krysser fingra for dine to embryo! Var det innsett allerede idag, eller husker jeg litt feil på dagen?
 
Takk! :shy: :Heartpink klarer ikke helt å glede meg fordi jeg er så redd det blir borte igjen i morgen, men det er jo veldig, veldig stas med positiv test :shy::Heartpink
Krysser fingra for dine to embryo! Var det innsett allerede idag, eller husker jeg litt feil på dagen?
Åh det skjønner jeg, man blir livredd med en gang. Men dette kommer til å gå bra. Statistikken er såååå mye høyere for det. Nå går det bra, denne gangen var det meningen :Heartred

Du husker godt! Det var i dag og jeg sitter nå å ruger på 2 deilige. Føles helt uvirkelig og samtidig skummelt ettersom fallhøyden føles enda større nå som jeg fikk inn dobbelt. Vet også at det ikke øker sjansene sånn veldig men man håper jo :shy:

Hvor langt er du på vei nå? Når er off. testdag?
 
Åh det skjønner jeg, man blir livredd med en gang. Men dette kommer til å gå bra. Statistikken er såååå mye høyere for det. Nå går det bra, denne gangen var det meningen :Heartred

Du husker godt! Det var i dag og jeg sitter nå å ruger på 2 deilige. Føles helt uvirkelig og samtidig skummelt ettersom fallhøyden føles enda større nå som jeg fikk inn dobbelt. Vet også at det ikke øker sjansene sånn veldig men man håper jo :shy:

Hvor langt er du på vei nå? Når er off. testdag?
Jaa, jeg håper det :smiley-angelic001

Åh, så spennende! Og så gøy at du fikk inn to :nailbiting: håper du det blir to og, eller håper du mest på en? Men skjønner godt fallhøyden blir litt større :Heartpink Var det 5-dagers som ble satt inn? Krysser fingrene for deg, og gleder meg til du begynner teste!

Jeg er bare 10 dpo idag, så 3+3 og offisiell testdag til lørdag :smiley-angelic001 veldig spent på morgendagens test, også skal jeg prøve å la vær og teste mer idag, for gårsdagens ettermiddagstesting tok helt motet fra meg :hilarious:
 
Mitt andre forsøk, hadde innsett forrige mandag. Testdag på fredag, men tok en tidligtest i dag. Dette må da gå veien? Svakt, men får et håp.
IMG_7618.jpeg
IMG_7620.jpeg
 
Back
Topp