April 2023 <3

DinaD

Elsker forumet
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
Er nok ikke så mange som detter inn her, men siden jeg allikevel har innsett i slutten av mnd så kunne jeg like så greit starte en April tråd:chicken:

Mange klinikker har jo stengt i påskeuka men noen er det vel som skal ha noe behandling i løpet av de resterende ukene? :D

Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Venter på oppstart
Jente88 - 34 - B3- privat gynekolog -1-provera/letrozol/overtrielle - usikker

Under stimulering

Ruger

Frk_HA - 36 - B1 - Rikshospitalet - innsett #3/frys #2 - Progynova, Cyclogest, Albyl-E - innsett 3/4 av en 3-dagers.

Sofia87 - 36 - B1 - Porsgrunn - ICSI#4 - Synarela/Menopur/Ovitrelle/Lutinus - Uttak uke 18/19

Gravid

Ikke gravid

DinaD - 34 - B1 - Maigaard - FET3 av forsøk #5 - Estradot, Crinone, Cyclogest - Innsett 25/4

mamlala - 38 - B3 - Medfem Johannesburg - Har kommet ut av telling på antall forsøk - Estrofem, Crinone, Ecotrin, Prednisone, Fragmin - Innsett mot slutten av april (styrt syklus med embryo på frys, venter bare på mensen)

Avbrutt
Rea25 -28 - b3 - Medicus Oslo - forsøk 1 - rekovelle, fyremadel, ovitrelle, gonapeptyl, duphaston - siste uka i april

Ventepus, 36, B1, C Medical, ivf 5, pergoveris/fyremadel/ovitrelle/utrogestan, oppstart sprøyter 11 april

Last edited:
mamlala - 38 - B3 - Medfem Johannesburg - Har kommet ut av telling på antall forsøk - Estrofem, Crinone, Ecotrin, Prednisone, Fragmin - Innsett mot slutten av april (styrt syklus med embryo på frys, venter bare på mensen)

Håper så jeg kan bli med her etterhvert:smiley-angelic001
Men blir nok ikke noe før tidligst mai skal jeg være realistisk. Kroppen har ikke akkurat visst vilje for å ha sykluser på rundt 30 dager. Tviler på MA'en nå øker den sjansen.

trur kanskje jeg kommer til å tilhøre mai gruppa, men slenger meg på :D

Rea25 - 28 - barn 3 - Medicus Oslo - forsøk 1 - vet ikke enda, venter på svar fra klinikk - usikker :)

trur kanskje jeg kommer til å tilhøre mai gruppa, men slenger meg på :D

Rea25 - 28 - barn 3 - Medicus Oslo - forsøk 1 - vet ikke enda, venter på svar fra klinikk - usikker :)
Jeg også blir også over i mai <3

Hei!
Blir med her

Frk_HA - 36 - B1 - Rikshospitalet - innsett #3/frys #2 - Progynova, Cyclogest, Albyl-E - innsett 3/4 av en 3-dagers.

Prøver meg på alt nå. Er tredje runde med egginnsett og har tidligere hatt tre runder med inseminering. Spiser ananas, spiste pommes fries, tok antibiotika før innsett og tar blodfortynnende :think005 Får se om alt det hjelper. Må ha nytt uttak hvis dette ikke går, og med de håpløse ventetidene det er på Riksen blir det ikke før over sommerferien…:BangHead

Hei!
Blir med her

Prøver meg på alt nå. Er tredje runde med egginnsett og har tidligere hatt tre runder med inseminering. Spiser ananas, spiste pommes fries, tok antibiotika før innsett og tar blodfortynnende :think005 Får se om alt det hjelper. Må ha nytt uttak hvis dette ikke går, og med de håpløse ventetidene det er på Riksen blir det ikke før over sommerferien…:BangHead
Oi! Ja det er kjipt med å vente så lenge :/ krysser alt for det går veien <3

Jeg har hatt litt brun utflod nesten hver dag den siste uka, men ikke skikkelig mensen. Får et lite håp hver gang men det utvikler seg liksom ikke skikkelig. Håper det kommer snart ellers så blir det nok mai her også.

Hei!
Blir med her

Håper det går bra denne gang :D

Jeg fikk mensen i dag! Hjelper visst å klage litt :hilarious:

starter estrofem i morgen, og så er det UL på dag 12 før de bestemmer seg for dato for innsett. Kan heldigvis gjøre ultralyden her så jeg slipper å være borte alt for mange dager.

Litt usikker på hvor aktiv jeg kommer til å være, men slenger meg med her :Heartred

Halvannet år siden forrige uttak hvor vi endte opp meg 6 blastoer. Til gjengjeld har det altså tatt oss 18 mnd å få brukt opp disse - helt latterlig mye ventetid.
Har egentlig så godt som ingen tro på dette forsøket, har hatt 8 innsett uten en eneste graviditet.
Derimot har vi hatt to graviditeter som endte i SA og MA etter to av de seks inseminasjonene vi har hatt, så skal jo i teorien kunne bli gravid.

Sofia87 - 36 - B1 - Porsgrunn - ICSI#4 - Synarela/Menopur/Ovitrelle/Lutinus - Uttak uke 18/19

Ventepus, 36, B1, C Medical, ivf 5, pergoveris/fyremadel/ovitrelle/utrogestan, oppstart sprøyter 11 april

Jeg har venter på mensen hele påsken. Har hatt den lengste syklusen på to år. Deilig å få den i dag, så påsken ikke ble ødelagt av menssmerter :)
Nå er det oppstart med ny medisin og ny klinikk. Krysser fingrene for bedre uttelling

Da var påsken over med både skikjøring, vin og god mat. Nå har jeg ladet opp til nytt innsett <3 Hvordan går det med dere andre? <3
Hørtes herlig ut :)
Her er jeg godt i gang med østrogen. Ultralyd mandag om en uke (dag 12), og så blir dato for innsett satt.

Back
Topp