Helt snålt hvor fort det har godt.
Nå er hun jo skolejente et år før planen siden hun bestemte seg for å komme i desember i stedet for januar da.
Vi er i samme situasjon som dere, men ennå noen år til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt snålt hvor fort det har godt.
Nå er hun jo skolejente et år før planen siden hun bestemte seg for å komme i desember i stedet for januar da.
Hvorfor gikk det ikke?Gastroskopi gikk ikke, legen ville heller ikke gi beroligende så... bortkastet 400 kr hvertfall
Ville ikke gi? Hva er det for en lege?Gastroskopi gikk ikke, legen ville heller ikke gi beroligende så... bortkastet 400 kr hvertfall
Nope, mente det var liten sjanse for å finne noe så da så han ikke vitsen.. Håper fastlegen har noen forslag til hva neste steg er, kan jo ikke gå spm dette herVille ikke gi? Hva er det for en lege?![]()
Hva slags smerter og hvor?God morgen
Sol foreløbig , jeg irriterer meg fortsatt over legen i går , nå har jeg drukket Shake til frokost og fått smerter men må tydeligvis bare leve med det..

MagenHva slags smerter og hvor?![]()
Æsj. Som her heldigvisDet snør igjen!!!!
Æsj. Som her heldigvis
Svetter ikke akkurat her heller, 9 grader ish. Men vaffal ikke snø og vi har solLegger seg ikke i særlig grad da heldigvis, men sola ser vi jo ikke noe til, og det er rimelig KALDT.
Ok, håper det bare er noe ubetydelig daMerkelig. Jeg fikk mld av indremedisineren. Var å tok blodprøver for et par dager siden. De var han ikke fornøyd med. Så satt meg opp på time. Jaja . Merkelig skriver jeg fordi jeg føler meg veldig bra.![]()
Jada, det er det sånnsett. Fikk svarene også på mld. Så vet hva det går i, men flott han tar meg inn uansett. Man jeg er en vanskelig pasient i den forstand at blodprøvene sjelden stemmer overens med formen minOk, håper det bare er noe ubetydelig da![]()
Tre her.Svetter ikke akkurat her heller, 9 grader ish. Men vaffal ikke snø og vi har sol![]()