April 2021 :D

Nevermind, han forstod meg ikke helt, så jeg nå. Jeg ønsket å jobbe litt, så ba om gradert sykemelding (typ 50%), men har visst fått full sykemelding :wacky:
Det er lov å jobbe selv om du har sykemelding. Derfor NAV vil ha sykemeldingen innsendt etter at perioden er over. Sånn hvis du skulle føle for det :)

Det er lov å jobbe selv om du har sykemelding. Derfor NAV vil ha sykemeldingen innsendt etter at perioden er over. Sånn hvis du skulle føle for det :)
Aha, jeg kan ikke disse tingene:p stemor sa at hun trodde det var en god ide å koble jobb helt ut disse to ukene og heller gå gradert etterhvert hvis jeg føler at det trengs. Og jeg kan forsåvidt si meg enig i det, hvertfall nå når det er enda mer forandringer på jobb med sonene :wacky:

Aha, jeg kan ikke disse tingene:p stemor sa at hun trodde det var en god ide å koble jobb helt ut disse to ukene og heller gå gradert etterhvert hvis jeg føler at det trengs. Og jeg kan forsåvidt si meg enig i det, hvertfall nå når det er enda mer forandringer på jobb med sonene :wacky:
Ta full sykemelding i et par uker du :) ingen som tjener på at du brenner deg helt ut med alt som foregår! ❤️

❤️Da ville jeg hørt på stemor og heller tatt to uker med full utkobling og restitusjon sånn at du kan komme tilbake mer ovenpå og unngå langvarige problemer

Ikke så spennende å dra til kjeveortopeden gitt. Jeg ble sittende på venterommet mens han var inne.

Jaja. Tilbake om to mnd og få på streng nede også. Helst miste den siste melketannen i mellomtiden. Den sitter dønn fast påstår han.

Me gjorde det, ved uhell, alle ungene bada i badekar hos bestemor og eldste der hadde vannkopper men fikk ikkje prikker før dagen etter. Hadde ikkje feber ein gang.
Det er noe helt annet. Da visste dere jo ikke om sykdommen. Jeg hadde ikke dratt på besøk hos noen jeg visste hadde vannkopper. Er vi hos noen og så viser det seg at de finner ut at de hadde vannkopper etterpå så hadde det vært helt greit.

Hade jeg hatt en tenåring som ennå ikke hadde hatt vannkopper hadde jeg fikset time for vaksinering.

Etter at det var nedetid på Babyverden pga eit eller anna, så er det så tregt på telefon....

Ikke merket noe til det jeg.

Men fy søren, jeg har lekt med elfa garderobeplanlegger i dag, og da kan bv være så treigt det bare vil, DEN er jeg ikke godvenn med altså

Obsbygg har 40% på elfa-kampanje, for ørtifjørtende gang, og mannen ble inspirert til å hive ut de utslitte små garderobeskapene til ungene og gi dem noe skikkelig. Begynne med å henge ei list på veggen og noen lister nedover og bygge det ut sånn litt pr kampanje trolig :) Bygge det inn med skyvedører og sånn også er planen da. noen endevegger må det også bli for rommene deres er ikke sånn at det egner seg til å ha vegg til vegg-garderobe. På guttungen sitt rom går det ikke, på mellomste sitt går det i så fall på en sånn 4+ meter lang vegg, men der er nå senga bl.a da, og på minste sitt rom kan det gå på en vegg, men igjen, der står senga. Kan leke litt med ommøblering i alle fall på hennes rom, men de andre rommene er litt mer låst på en måte, eller, funnet den optimale plasseringen av ting for.

Back
Topp