April 2021 :D

Skal sies at jeg hadde litt for mye fra før av, da er 4kg deprimerende :wideyed::p
Litt for mye her og :hilarious: gikk ned en god del (nesten 20 kg), og det året her har jeg gått opp 7 kg igjen. Det er veldig deprimerende :hilarious::hilarious::hilarious: men får bare bite tenna sammen og slutte å spise alt jeg ser haha

Rolig dag her, tenkte å gå en lang tur men måtte snu etter kort tid for hunden var ikke interesert i lang tur i dag også :p

lagt ut litt for salg og gis bort, skal snart kjøre å levere litt i uff container

Den følelsen når man ser på bildene man tok når man var ute og gikk i kveld, og det ene bildet ser tilbake på deg og sier "vart du skræmt no?"
172307207_10157676906921143_6261992405459300798_n.jpg

Det snør ute. Mest lyst til å grine!

Her er det i det minste litt sol. Det ER snø ute, men det faller ikke ned mer, pr nå. Det er ikke garantert at det ikke vil gjøre det, i kveld og i natt skal det komme nedbør, så da spørs det hvilken konsistens. Men i dag er det meldt overskyet, men jeg ser en del blå himmel så alkurat nå er i alle fall sola fremme. Det hjelper på humøret.

God morgen. Venter på fikseperson til vaskemaskin. Kva er dykkar plan i dag?

Jobb.

Har levert minstemor hos mine foreldre, det er planleggingsdag i bhg. Så da er det jobb, evt litt logistikk-frakting av ungene som ikke er ferdig til vanlige tider på skolen og derved harmonerer det ikke med spilletimene deres slik det pleier.

Lurer veldig på om jeg skal sende mellomste på håndballtrening eller ei. 3. og 4. klasse sammen, når de er delt i to i klassen hennes og 3. vet jeg ikke hva de er, skolen er nemlig på rødt. Men håndballtrening er greit?

Men her er ikke noe særlig med smitte, så trolig går det bra. På den ene siden trenger hun å bevege seg, komme seg litt i aktivitet. På den annen side er jeg dritt gørr lei av restriksjoner og bla og ha

Her er det i det minste litt sol. Det ER snø ute, men det faller ikke ned mer, pr nå. Det er ikke garantert at det ikke vil gjøre det, i kveld og i natt skal det komme nedbør, så da spørs det hvilken konsistens. Men i dag er det meldt overskyet, men jeg ser en del blå himmel så alkurat nå er i alle fall sola fremme. Det hjelper på humøret.
Her er det full snø. Og jeg har nettopp gått til fysio.

Nå vil vi ha vår, helt klart. Jeg skjønner at det ikke nødvendigvis er vår i nordlige deler av landet, men her i sør-norge er det lov å forvente vår i midten av april. Det skjer jo for all del at det kommer snø både i april og i mai, men det er ikke unormalt at det er vår heller, og det er vi veldig klar for!

Nå vil vi ha vår, helt klart. Jeg skjønner at det ikke nødvendigvis er vår i nordlige deler av landet, men her i sør-norge er det lov å forvente vår i midten av april. Det skjer jo for all del at det kommer snø både i april og i mai, men det er ikke unormalt at det er vår heller, og det er vi veldig klar for!
På denne dag i fjor gikk vi opp til myra i t-skjorte for å hente froske egg.
I år er vannet fremdeles dekket med is (var ihvertfall det i går), og det laver ned med snø

Back
Topp