Håper absolutt de blir enige. Men eksennog bilen, kjøre unger og deg, om du har et sånt forhold til eksen at der funker, så er jod et en fin løsning da.
Han vil nok ikkje det... Får lokka med bensinpenger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper absolutt de blir enige. Men eksennog bilen, kjøre unger og deg, om du har et sånt forhold til eksen at der funker, så er jod et en fin løsning da.
Ja la oss håpe de kommer til en løsning.Ja du har rett. Eg håper enda at dei skal bli enige, dei skal mekle til i ettermiddag. Eg vurdere å leie inn eksen og hans bilUngene kommer seg ikkje på skule heller, når dei er hos meg.
Herlig!Streik er avverga![]()
Litt for mye her ogSkal sies at jeg hadde litt for mye fra før av, da er 4kg deprimerende![]()
gikk ned en god del (nesten 20 kg), og det året her har jeg gått opp 7 kg igjen. Det er veldig deprimerende 

men får bare bite tenna sammen og slutte å spise alt jeg ser hahaSamme herLitt for mye her oggikk ned en god del (nesten 20 kg), og det året her har jeg gått opp 7 kg igjen. Det er veldig deprimerende
men får bare bite tenna sammen og slutte å spise alt jeg ser haha
Bare sliter litt med viljestyrkenSamme her![]()

Jeg fikk meg et lite sjokk med å sjekke vekta, så nå må jeg bare få satt igangBare sliter litt med viljestyrken![]()

Det snør ute. Mest lyst til å grine!
God morgen. Venter på fikseperson til vaskemaskin. Kva er dykkar plan i dag?
Har kommet helt sykt mye snø hos oss og det laver fortsatt ned. Så lei snø!Det snør ute. Mest lyst til å grine!
Her er det full snø. Og jeg har nettopp gått til fysio.Her er det i det minste litt sol. Det ER snø ute, men det faller ikke ned mer, pr nå. Det er ikke garantert at det ikke vil gjøre det, i kveld og i natt skal det komme nedbør, så da spørs det hvilken konsistens. Men i dag er det meldt overskyet, men jeg ser en del blå himmel så alkurat nå er i alle fall sola fremme. Det hjelper på humøret.
Jeg er også lei snø! Jeg hadde håpet å kunne sykle til fysio og bruke 15 minutter eller noe istedenfor 40-45.. men det tør jeg ikke når det snør.Har kommet helt sykt mye snø hos oss og det laver fortsatt ned. Så lei snø!
På denne dag i fjor gikk vi opp til myra i t-skjorte for å hente froske egg.Nå vil vi ha vår, helt klart. Jeg skjønner at det ikke nødvendigvis er vår i nordlige deler av landet, men her i sør-norge er det lov å forvente vår i midten av april. Det skjer jo for all del at det kommer snø både i april og i mai, men det er ikke unormalt at det er vår heller, og det er vi veldig klar for!