April 2021 :D

Da må det vel være mulig å få jobben til å betale for det eller være sykemeldt de resterende ukene. Evt kanskje en kollega kan hente deg?

Var streik i september, snakka litt om det da, det er vårt ansvar å komme oss på jobb. Eg kan høre med kollega men hun har full stilling og eg er 50% sjukemeldt. Skal til legen på torsdag, får ikkje Pasientreiser pga manglende kollektivtransport. 8 km er langt og det er eine vegen. Andre jobben er 15km ein veg.

Var streik i september, snakka litt om det da, det er vårt ansvar å komme oss på jobb. Eg kan høre med kollega men hun har full stilling og eg er 50% sjukemeldt. Skal til legen på torsdag, får ikkje Pasientreiser pga manglende kollektivtransport. 8 km er langt og det er eine vegen. Andre jobben er 15km ein veg.
Det kan du ikke gjøre nå, så da er det vel sykemelding da.. kjipt.

Det er faktisk mulig nav kan hjelpe deg med skyss til jobb, istedenfor sykemelding. Ville ringt de også!

Det finnes jo en type taxi - for - å - ikke - måtte - sykemeldes. Hør med legen eller nav.

Gikk på vekta og ble deppet. Jeg hadde en sterk følelse av at det hadde sklidd ut, men 4kg...?:arghh:
Jeg har bare ikke hatt motivasjon til å trimme så veldig, og har trøstespist MYE til tider de siste mnd, det skal det bli en forandring på nå!

God morgen. Her ligger jeg og vil helst sove lengre men må væl opp før de 2 eldste styrer på nede. Klar sol fint her:)

Gikk på vekta og ble deppet. Jeg hadde en sterk følelse av at det hadde sklidd ut, men 4kg...?:arghh:
Jeg har bare ikke hatt motivasjon til å trimme så veldig, og har trøstespist MYE til tider de siste mnd, det skal det bli en forandring på nå!
Føler med deg. Har selv lagt på meg en del de sisste 4 mnd så nå må jeg gjør noe åt det

+7 her. Har sitter på sofaen å spist i et helt år nå :hilarious::hilarious: må skjerpe meg

God morgen, det er søndag.

Mannen har stått opp og begynt på frokosten, jeg skal straks gå på badet. Jeg skulle bare fullføre morgen - runden min på mobilen og derved bla gjennom kundeavisen for obs for uke 15.

Og der, midt i april, har de begynt på mai!
Det er flagg på første siden. Stripe mellom øvre og nedre halvdel av siden i flagg - stripe som ender i en tromme

Altså, selvsagt kan man bruke norske farger hele året, men det er typisk mai-dekorasjoner i reklamen. En måned før 17.5

Det var ikke nevnt festdrakter eller flagg og lys og servietter og pynt og sånt stæsj. Bare grafikken i avisa.

Deler av meg reagerte med at "det er da lenge til mai" og en annen del bare "ååååhhh..... Vår!"

Er år hvor atter en gang ingen vet helt hvordan 17. Mai blir, annet enn at den blir annerledes enn vanlig i år også, så satte det igang litt varierende følelser å se denne enkle grafikken med et flagg her, litt blåbær og jordbær på hvit bakgrunn, ei tromme og et par noter, innimellom reklamene. Og 3 for 2 på grill perfekt, på tide å starte grill-sesongen.

Jeg tenker på hvorfor den enkle rød-hvit-blå grafikken vekket så mange forventninger i meg.
Mens jeg bare med et smil fastslo at europris har tro på sommeren med tilbud på badebasseng og sunlolly.

God morgen. Her ligger jeg og vil helst sove lengre men må væl opp før de 2 eldste styrer på nede. Klar sol fint her:)

Ungene er i gang, men det høres ut som de spiller tv spill sammen hele gjengen muligens, ikke noe krig eller noe. Men mannen har stått opp og begynt å forberede frokosten så jeg bør stå opp og hjelpe til/henge opp klesvasken/bli klar til å spise. (ja, vaskemaskina bør glemt med klesvask inni i går morges, så da jeg var oppe og delte opp et eple til minstemor satte jeg den på igjen. Så jeg skal henge opp det før frokost og sette på neste som ligger klar.)

Her er 1 etasje vasket, klær lagt sammen og vaskemaskin satt på, greit å komme i gang

Det er en hel mnd til 17.mai
Korpset har ikke passelige uniformer og ingen vet hvordan vi får feire. Et par av dem har aldri prøvd å gå og spille samtidig, de har derved heller ingen marsmappe

Jeg vet ikke hvor passelige festdrakter ungene har, og reelt slett ikke om jeg kommer meg inn i bunaden. Det har vært med nød og neppe de siste årene og dette året på hjemmekontor har nok ikke hjulpet....

Jeg aner ikke hvordan vi skal markere det, neppe med felles middag med mine foreldre og min bror med familie. Vi er 11 da. En plass mellom 6 og 9 gjester avhengig av hvilket hus vi er i.

Normalt skulle dette vært siste frist for å legge om, mandag etter påske er jo i morgen, men siden det snør er det ikke aktuelt da. Ja, også er fristen korona-utsatt...

Men neste år, så er denne helgen palmehelgen...

Ja, men du kan ikke sykle dit. Du kan ikke gå 8 eller 15 km hver vei. Så da må du nok få hjelp til å komme deg på jobb til du kan sykle, og det er vel 3-4 uker til?

Ja du har rett. Eg håper enda at dei skal bli enige, dei skal mekle til i ettermiddag. Eg vurdere å leie inn eksen og hans bil;) Ungene kommer seg ikkje på skule heller, når dei er hos meg.

Ja du har rett. Eg håper enda at dei skal bli enige, dei skal mekle til i ettermiddag. Eg vurdere å leie inn eksen og hans bil;) Ungene kommer seg ikkje på skule heller, når dei er hos meg.

Håper absolutt de blir enige. Men eksennog bilen, kjøre unger og deg, om du har et sånt forhold til eksen at der funker, så er jod et en fin løsning da.

Back
Topp