April 2021 :D

Ja vil bare vite sånn ca hva vi kan forvente. Lille babyen min begynner å bli stor :sad010
Lille babyen min, den minste av dem, synger alfabet - sangen, lurer på hvorfor hun sitter bakover når "alle andre" er snudd i beltestol eller pute, og gleder seg til å begynne på skolen i august.

Den første lille babyen min, jeg husker så godt da jeg fikk ham, og den helt absurde følelsen av at vi fikk lov å ta ham med hjem fra sykehuset, Just like that, liksom. Hva kunne vi? Vel, han bli 13 i august. Har har kviser og svettelukt, puberteten er igang, han begynner på ungdomsskolen i august!!!

Lille babyen min, den minste av dem, synger alfabet - sangen, lurer på hvorfor hun sitter bakover når "alle andre" er snudd i beltestol eller pute, og gleder seg til å begynne på skolen i august.

Den første lille babyen min, jeg husker så godt da jeg fikk ham, og den helt absurde følelsen av at vi fikk lov å ta ham med hjem fra sykehuset, Just like that, liksom. Hva kunne vi? Vel, han bli 13 i august. Har har kviser og svettelukt, puberteten er igang, han begynner på ungdomsskolen i august!!!
Går for fort!!

Eldste her fortsatte i hvert fall å være liten litt lengre. Yngste hadde såvidt tid til å være liten :eek:

Eldste her fortsatte i hvert fall å være liten litt lengre. Yngste hadde såvidt tid til å være liten :eek:

Minste her har ikke tid til å være liten, hun vil være stor som alle andre. Hun er yngst av søskenbarna på min side. De andre er alle i alderen 10-12 (men på farsiden fikk de et søskenbarn nå i vinter)

Vi bor her sånn nært min familie mens mannens familie der vi bare i ferien og den lille nye babyen har vi grunnet korona ikke fått treffe enda

Minste her har ikke tid til å være liten, hun vil være stor som alle andre. Hun er yngst av søskenbarna på min side. De andre er alle i alderen 10-12 (men på farsiden fikk de et søskenbarn nå i vinter)

Vi bor her sånn nært min familie mens mannens familie der vi bare i ferien og den lille nye babyen har vi grunnet korona ikke fått treffe enda
Ungene her har bare et søskenbarn og han er så godt som jevngammel med eldste. Kommer det noen søskenbarn til etterhvert (null tegn til det) blir uansett aldersforskjellen så stor at de aldri kommer til å bli lekekamerater.

Kjedelig at dere ikke har fått møtt den lille. Kjente på det selv med yngste. Store deler av slekten fikk ikke med seg babytiden hennes og i hvert fall ikke overgangen til småbarn. De tenker fremdeles på henne som lille babyen og blir overrasket når hun fint kan ha en samtale med dem og klatrer opp i lekestativene på egenhånd.

Fredag nå er skolebarnen komt hjem:) slapper av litt før jeg skall hente minste i bhg:)

Arg, er det mulig? Jeg er så lei av at hodet mitt ikke kan fungere!! Jeg glemte hele legetimen til minsten :arghh:

haha, sånn er det med yngste barnet mitt også.. tar etter de store!

Et lite renn av wish-pakker i dag. Nå er vi veldig klare for å sy, egentlig. Til og med en av pakkene jeg hadde gitt opp på kom. Flott.

Og jeg vurderer veldig å kjøpe teppet til teltet. Vi har lånt et av mamma og pappa, det passer ikke og må brettes til, og er ikke på samme måte som det som hører til. Det er liksom et plast _teppe, mens det andre er lunere.men jeg vet ikke hvordan det er å vaske da, det vi har lånt kan bare spyles og henges opp om så er.

Og mens hodet mitt blir mer og mer klar for å telte.... Så laver snøen ned.
På vei til bhg for å hente så tenkte jeg at ja. Dette smelter nå!!!!! Vel hjemme så begynte det å snø igjen. Det snør i plussgrader så det er vått og det smelter en del. Men hagen har et tykt lag med snø.

Blir spennende å sjå om det blir streik i kollektivtransport neste uke. Sist det var streik, var i september. Eg er for streik og rettigheter til å streike men dette vil lamme helsevesenet totalt. Ingen helsepersonell så må ta kollektivtransport kommer seg på jobb. Mange har bil sikkert men ikkje alle.

Har virkelig ikke lyst til å begynne på neste studie oppgave i morgen, men burde få den levert snart.
Dersom jeg kommer i siget skal det være lett gjort, men er ikke helt frisk om dagen

Er ikkje lett å jobbe med skulearbeid om man er pjusk. Håpa du blir bra snart:)
Blir nok bedre, men aldri frisk.
Sliter med en kombinasjon av pollenallergi og ryggen.
Begge er kronisk.
Ja da, som regel klarer jeg å takle alt med en kopp migrene til kvelds.
Jeg har blitt flink til det siden jeg ikke kan huske noengang å ha vært frisk.

Har 2 ganger i løpet av liver fått beskjed om at jeg kom til å bli invalid.
Når jeg var rundt 20 var det ganske klart at sjanse for at jeg noen gang kom til å se min 30 års dag var liten, og min kjæreste mann giftet seg med meg vel viten om at det aldri kom til å bli noen barn, og han kom til å bli enkemann innen få år. Snart fyller jeg 46.

Jeg lever.
Jeg er i full jobb.
Jeg studerer 50% ved siden av.
Jeg (vi) har 3 barn.

Så hvem er jeg til å klage over litt vondt i ryggen og allergier?

Begge er kronisk.

Når jeg var rundt 20 var det ganske klart at sjanse for at jeg noen gang kom til å se min 30 års dag var liten, og min kjæreste mann giftet seg med meg vel viten om at det aldri kom til å bli noen barn, og han kom til å bli enkemann innen få år. Snart fyller jeg 46.

Jeg lever.
Jeg er i full jobb.
Jeg (vi) har 3 barn.

Det er lov å klage. Eg har levd med sjukdom siden tidlig 20åra og klaga likevel:laughing002

Begge er kronisk.

Jeg lever.
Jeg er i full jobb.
Jeg (vi) har 3 barn.

Fortsatt lov å klage kjære deg. Det at andre har det verre, gjør ikke at det blir blir mindre ille for deg❤️

Det er lov å klage. Eg har levd med sjukdom siden tidlig 20åra og klaga likevel:laughing002
Føler jeg ikke har det.
Jeg har flydd ut og inn av sykehus siden jeg var 5 år, eller tidligere, jeg husker ikke helt.
Alt fra fremtid som invalid, dødsdom og så tilbake til invalid.

Jeg har overlevd og overkommet det meste.
Er bare litt lei, og har egentlig ingen grunn til det.
Jeg er heldig.
Har 3 fantastiske barn jeg aldri skulle ha hatt.
Min mann er over lykkelig over at han ikke er enkemann.
Jeg er overlykkelig over en god utdanning, god og sikker jobb og gode fremtidsutsikter.

Er bare ikke like lett å se skogen for alle trærne bestandig

Back
Topp