April 2021 :D

Det var gode nyheter! Ett steg nærmere å kunne møte barnabarna på en trygg måte. Veldig glad på deres vegne ❤️
Takk:Heartred
Uff. Jeg var innom pappa etter jobb idag. Spurte hva han ønsket seg/hadde lyst på til bursdagen. Svaret var : "det er ikke vits i å kjøpe noe" :sorry:

Uff. Jeg var innom pappa etter jobb idag. Spurte hva han ønsket seg/hadde lyst på til bursdagen. Svaret var : "det er ikke vits i å kjøpe noe" :sorry:

Det var trist å lese. Har han interesse for noko spesielt? Bøker han liker? Bil eller motorsykkel? Da er det jo ein del blader om det. Bilder av ungene? Ramme dei fint inn kanskje:) Ikkje lett å ynskja seg noko, når han har mykje anna som skjer.

Det var trist å lese. Har han interesse for noko spesielt? Bøker han liker? Bil eller motorsykkel? Da er det jo ein del blader om det. Bilder av ungene? Ramme dei fint inn kanskje:) Ikkje lett å ynskja seg noko, når han har mykje anna som skjer.
Han fremstilte det slik at det ikke var vits i å kjøpe noe spesielt da han sannsynligvis ikke får så stor glede av det med tanke på tid han har igjen :banghead:
Lesing er utelukket, han sliter med motivasjon til å lese. Bilder av ungene har de fått hvert år, vet ikke hvor mye mer de per nå har plass til :p
Åååh, så vanskelig :arghh:

Han fremstilte det slik at det ikke var vits i å kjøpe noe spesielt da han sannsynligvis ikke får så stor glede av det med tanke på tid han har igjen :banghead:
Lesing er utelukket, han sliter med motivasjon til å lese. Bilder av ungene har de fått hvert år, vet ikke hvor mye mer de per nå har plass til :p
Hva med lydbok? Orker han det?

Fin dato! Jeg og datteren min er like før. Såpass frem i tid at du fremdeles har tid til å bestille hvis du må på nett for å finne noe som passer.
Ja, må bare vri hodet. Føler at jeg må finne en gave midt i blinken, vet jo ikke om han er her ved neste bursdag :sorry:

Skjønner det var tøft å høre❤️Så du hadde kjøpt ullsokker, det er jo fint:)Hva med noen gode tøfler, pledd( kanskje et ullpledd, evt. fleece) batteridrevne varmesåler til sko, gode sandaler til innebruk. Lage en personlig tekst og ramme inn, kanskje med tegninger på fra barnebarna. En kaffekopp eller glass med en hilsen eller tekst på, parfymefri fotkrem, parfymefri håndkrem,pysj, joggedress, morgenkåpe. Gi en pengesum til et godt formål. Ellers, hva er det første du tenker på når du tenker på din pappa når ting var fint for dere? Kanskje det kan gi deg en fin og koselig ide.

Last edited:
Jeg hører kun på spotify siden jeg bare hører av og til. Hvordan skaffe lydbok til andre? :p
Jeg har brukt Storytel en del. Det er abonnement hvor du kan høre på absolutt alle bøkene tilgjengelig der. Også hørt om fabel :) jeg bruker via smart tlf eller iPod. Hvis han ikke har hatt de alternativene, så husker jeg at det fantes små spillere med bøker du kan bytte, som kan kjøpes i vanlig bokhandel.

Fotoramme med bilder som skifter
Tiime hos fotograf dor familiebilde med dere alle
Album med bilder fra årene som har gått

Ja eg skjønte at det var det han meinte. Det er vanskelig for dykk alle dette her:Heartred

Har fått sovet i 9 timer nesten, uten å våkne av smerter:) I dag skal eg til fysioterapi:)

Back
Topp