April 2021 :D

Mister førerkortet med sommerdekk på dette føre. Bra dykk ikkje har bytta :)
Kan ikke kjøre på sommerdekk på dette fører nei.

I høst ble minstemor levert i bhg med akebrett med argumentet "sommerdekk". (vi fortsatte med akebrett og spark og ski alt ettersom da vi hadde en lang, stabil kald periode kombinert med hjemmekontor. Det vsr behagelig å hente sånn. Få en tur ut)

Nå snør det. I 2 plussgrader. Det er vått og utrivelig

Kan ikke kjøre på sommerdekk på dette fører nei.

I høst ble minstemor levert i bhg med akebrett med argumentet "sommerdekk". (vi fortsatte med akebrett og spark og ski alt ettersom da vi hadde en lang, stabil kald periode kombinert med hjemmekontor. Det vsr behagelig å hente sånn. Få en tur ut)

Nå snør det. I 2 plussgrader. Det er vått og utrivelig

Ja det huskar eg at du skreiv. Det er lurere det, enn bil på sommerdekk. Det er skikkelig drittvær...

Jeg føler nesten at jeg kvalifiserer til en sånn, bare med et telt på. Jeg KAN finne på å snakke om camping ca når som helst, det tyter over av meg for tiden.

Men altså i et telt. Et stort og flott familietelt. Relativt svært.

169279195_10165305584235556_2485496696939171755_n.jpg

(Jeg makket meg til å faktisk bestille footprint og fikse-telt-stang-greier i dag, det er estimert levert 20.4 og det er jo ikke så lenge til. Ettersom det SNØR for tiden sås kal jeg ikke sette opp teltet før den tid uansett. (Neppe før etter 17. mai uansett. Men helga etter 17. mai er det pinse, og da vil jeg jo på tur))
:hilarious: Ene på jobben sov ute i natt. Vintersovepose er tingen i følge ham :p

Så fryktelig dumt at enkelte nekter å oppgi nærkontakter. Jeg har alle ganger jeg har tatt test, og også denne gangen jeg og O tok hatt liste klar. Jeg er muligens overaktiv her, men vet jeg tidvis kan surre så greit å ha det nedskrevet :p
Jupp fryktelig dumt

Jeg har til enhver tid en mental liste over nærkontakter, hvilket er ganske enkelt fordi jeg egentlig bare er hjemme. Dengang jeg var på jobb var det med kontroll på hvem andre som var der, jeg holder ca pusten i 48 timer etter at jeg har truffet mamma og pappa

Jeg går på butikken av og til, men vet hvor jeg har vært og har smittestopp aktivet.
Nærkontaktne mine er i prinsippet ungene og mannen. Og ungene har jo da kohortene sine på skole og bhg da.
Har ingen liste jeg men finner det nok ut om jeg må

Ja det huskar eg at du skreiv. Det er lurere det, enn bil på sommerdekk. Det er skikkelig drittvær...

Sommerdekk på snø er slett ikke lurt nei. Så jo beholder vinterdekkene til denne snøen er vekke. Den er trolig sesongens siste.

Har ingen liste jeg men finner det nok ut om jeg må
Reelt har jeg ingen liste. Men jeg har oversikten. Ettersom jeg ikke er sammen med så mange. Er ungene på øving med korpset fører jeg oppmøteprotokoll nettopp fordi vi skal kunne svare for hvem som var der om der er smittesporing. (men nå som skolen er på rødt har vi ikke korps. Vi får ikke låne gymsalen. Den er klasserom. Også blander vi 5-6 kohorter på en sånn øving) Det samme gjøres på håndball. Skolen antar jeg har oversikt.

Personlig er jeg på hjemmekontor

:hilarious: Ene på jobben sov ute i natt. Vintersovepose er tingen i følge ham :p
Ja. Klart. Har man utstyret for det, så kan man campe på vinteren. Jeg anser det å være for spesielt interesserte, og venter derfor på plussgrader i bakken, og teltet reelt fra slutten av mai til litt ut i september. Den vår til tidlig høst.

Last edited:
Ja. Klart. Har man utstyret for det, så kan man campe på vinteren. Jeg anser det å være for spesielt interesserte, og venter derfor på plussgrader i bakken, og teltet reelt fra slutten av mai til litt ut i september. Den vår til tidlig høst.
Uten ungene hadde jeg gjerne gjort det :p

Uten ungene hadde jeg gjerne gjort det :p

Der er ikke jeg, men folk er jo forskjellige. Jeg er en frostpist som fryser INNE nå for tiden, mannen måtte lukke vinduet som egentlig var igjen, bare ikke HELT igjen, og lukket ventilen på vinduet for jeg frøys sånn...

Jeg føler nesten at jeg kvalifiserer til en sånn, bare med et telt på. Jeg KAN finne på å snakke om camping ca når som helst, det tyter over av meg for tiden.

(Jeg makket meg til å faktisk bestille footprint og fikse-telt-stang-greier i dag, det er estimert levert 20.4 og det er jo ikke så lenge til. Ettersom det SNØR for tiden sås kal jeg ikke sette opp teltet før den tid uansett. (Neppe før etter 17. mai uansett. Men helga etter 17. mai er det pinse, og da vil jeg jo på tur))
Hehe du er herlig :D❤️ Du kan evt finne bilde av et telt da og ønsket tekst selv og bestille. Flere som trykker t skjorter etter eget ønske :p men kjekt å ha noe å tenke på og styre på med, drømme seg litt vekk og glede seg :)

Magesmerter. Forstoppa! :arghh: Tatt Paracet og drukket Biola :hilarious: skal på vakt snart. Men får tenke positivt bedre å være forstoppet enn diare på nattevakt alene :hilarious:

Jeg har lyst på slik bare med planter :P

Back
Topp