April 2017

Ja satser på det, føler meg litt mørbanket nå, men det går segvel til[emoji4]
Første runde ble det totalfrys pga overstimulering hos meg og da retta formen på seg i løpet en uke [emoji4][emoji108]

Da må nok jeg hoppe over til mai. Ultralydkontrollen i dag viste en slimhinne på bare 4,5mm, ellers alt fint. Så da blir det sannsynligvis ny måling i slutten av uka. Får vite mer når sykehuset ringer meg senere.

Da må nok jeg hoppe over til mai. Ultralydkontrollen i dag viste en slimhinne på bare 4,5mm, ellers alt fint. Så da blir det sannsynligvis ny måling i slutten av uka. Får vite mer når sykehuset ringer meg senere.
Håper du får positiv beskjed ved neste kontroll ♡

Så kjedelig [emoji53] håper på full klaff i mai da[emoji169]

Uttak ferdig, det siste tallet jeg fikk med meg før jeg ble trilla ut var 7 egg[emoji7] Så nå håper jeg at de ikke ringer før jeg skal på innsett på torsdag [emoji16] de ringer kun hvis det ikke blir innsett [emoji4]

Uttak ferdig, det siste tallet jeg fikk med meg før jeg ble trilla ut var 7 egg[emoji7] Så nå håper jeg at de ikke ringer før jeg skal på innsett på torsdag [emoji16] de ringer kun hvis det ikke blir innsett [emoji4]
Så herlig! [emoji4]
Spennende dager i møte nå [emoji4]

Så herlig! [emoji4]
Spennende dager i møte nå [emoji4]
Ja blir noen spennende uker [emoji38][emoji7] Håper kroppen tar imot en spire nå[emoji169]

Telefon fra klinikken, ikke noe innsett i dag [emoji22]
Kun et egg igjen nå og det hadde ikke den kvaliteten de ønsket, så de vil se til i morgen om det har noe for seg å gjøre noe innsett...
Livet føles kjipt og skikkelig vondt i dag [emoji24]

Telefon fra klinikken, ikke noe innsett i dag [emoji22]
Kun et egg igjen nå og det hadde ikke den kvaliteten de ønsket, så de vil se til i morgen om det har noe for seg å gjøre noe innsett...
Livet føles kjipt og skikkelig vondt i dag [emoji24]
Sender over en stor og god klem kjære du[emoji169] Sånt er vondt og føles så veldig urettferdig [emoji22]

Sender over en stor og god klem kjære du[emoji169] Sånt er vondt og føles så veldig urettferdig [emoji22]
Tusen takk for klem [emoji169]
Det var nok for mye å håpe på at det skulle gå på første forsøk, alt har talt mot det under hele prosessen..
Jeg har færre egg enn forventet, høyere FSH enn forventet, og dette viste godt siden kun to eggposer var "i gang" på første og andre kontroll..
Men det gjør vondt likevel, for jeg har jo hatt et bittelite håp hele tiden uansett [emoji22]

Tusen takk for klem [emoji169]
Det var nok for mye å håpe på at det skulle gå på første forsøk, alt har talt mot det under hele prosessen..
Jeg har færre egg enn forventet, høyere FSH enn forventet, og dette viste godt siden kun to eggposer var "i gang" på første og andre kontroll..
Men det gjør vondt likevel, for jeg har jo hatt et bittelite håp hele tiden uansett [emoji22]
Det er lov å bli lei seg, sint, fortvilt og skuffa[emoji169][emoji169] Vondt er det uansett når sånt skjer, fordi vi klamrer oss fast i håpet om at ting går bra[emoji22] Det eneste vi kan gjøre i denne karusellen er å håpe, og når vi da føler at håpet blir knust er det fullstendig innafor å bli lei seg kjære du[emoji22][emoji11] Håper og krysser for at egget kanskje lever og kommer seg til i morgen, hvis ikke håper jeg de finner på noe til andre runde nå, at de prøver noe annet[emoji169] Skulle gjerne gitt deg en god klem nå[emoji169]

Pessimisten Fru.C fikk seg en slap på hånda; det siste egget var ikke interessert i å gi opp kampen og svirrer nå rundt i livmoren min! [emoji1][emoji7]
Fantastisk [emoji7] Liten sta en det der[emoji169][emoji7]

Det er nok en SA på gang hos meg :( .. får svar på blodprøver på tirsdag.

Det er nok en SA på gang hos meg :( .. får svar på blodprøver på tirsdag.
Så grusomt[emoji22] Håper og krysser at det går bra på tross av blødning [emoji169][emoji169] Stor klem

Back
Topp