Stor klem[emoji177][emoji177]Da gikk det ikke denne gangen heller og nå er vi fri for egg på frysa. Så skal vi ha flere så må vi i gang med ny hormonstimulering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor klem[emoji177][emoji177]Da gikk det ikke denne gangen heller og nå er vi fri for egg på frysa. Så skal vi ha flere så må vi i gang med ny hormonstimulering.
Kjenner igjen den følelsen ja Oppblåst jeg å.. Her vet jentene på jobb det samt fagleder og jeg er sykmeldt så null stress i forhold til de.. Men så at modern kikka en ekstra gang idag[emoji85][emoji85] Hun vet ikke at vi er midt i forsøkSå oppblåst nå at kollegaene mine har begynt å reagere [emoji32] tatt flere av de i å stirre på magen min i dag[emoji28] satser på det går ned litt etter uttak[emoji23]
Det var tristDa gikk det ikke denne gangen heller og nå er vi fri for egg på frysa. Så skal vi ha flere så må vi i gang med ny hormonstimulering.

Så herlig[emoji7][emoji7] åja, snart er vi gravide til det motsatte er bevist[emoji177]Åh, 17 store fine follikler i magen min, og flotters slimhinne på 8-9 mm[emoji4] i morgen settes ovitrelle og eggene hentes ut mandag 8.30 !
Herregud, nå skjer det faktisk!!! [emoji15][emoji15][emoji15] helt uvirkelig! På torsdag er jeg gravid til det motsatte evt er bevist!
Så herlig[emoji7][emoji7] åja, snart er vi gravide til det motsatte er bevist[emoji177]
Så herlig[emoji7][emoji177]Ses om 5-6 uker da jeg skal undersøke babyen deres på ul sa gyn da jeg gikk[emoji7] håper hun får rett i det[emoji5]
Jeg holder på med fryseforsøk i styrt syklus. Skal til ultralydkontroll på tirsdag morgen. Fikk beskjed om å ta med meg Lutinus slik at jeg er klar hvis der blir tining på torsdag. Så kanskje blir det innsett på fredag. Mye skal klaffe, ikke minst må minst ett av eggene overleve opptiningen. Spennende!Hvordan går det med alle på denne tråden?[emoji4][emoji11] Her blir det uttak på tirsdag [emoji7]
Spennende [emoji177] Satser på at det blir innsett snart da[emoji7]Jeg holder på med fryseforsøk i styrt syklus. Skal til ultralydkontroll på tirsdag morgen. Fikk beskjed om å ta med meg Lutinus slik at jeg er klar hvis der blir tining på torsdag. Så kanskje blir det innsett på fredag. Mye skal klaffe, ikke minst må minst ett av eggene overleve opptiningen. Spennende!
Blæh så kjedelig[emoji169][emoji169] Men overstimulering er ikke digg så like greit å vente [emoji9][emoji11] Håper formen snur snart, og satser på at mai blir lykke mnd [emoji169][emoji177]Da endte jeg på mai gitt... hentet ut 19 fine egg i dag, men er for overstimulert til at de vil tilbakeføre nå... ante meg, da jeg ikke har sovet på ti døgn pga smerter.....
Krysser fingrene for at det blir spire uansett om det blir uttak eller AIH [emoji169] Masse lykke til [emoji11]I morgen er det uttak eller AIH, det kommer an på hva UL viser i morgen. Er det kun 2-3 eggposer så blir det AIH, ved minst 4 blir det uttak.
Ved UL tirsdag var det kun 2 eggposer, UL torsdag var det fremdeles kun 2, men en tredje eggpose som 'muligens' kunne bli klar.
Har mistet litt piffen/lysten/håpet siden jeg ikke har reagert "skikkelig" på medisinene.
Jeg får prøve å ikke tenke på dette som første forsøket, men heller som et "medisin-prøve-forsøk" for det skikkelige forsøket [emoji14]
Uttak gjennomført; det ble 7 egg [emoji1]
Ikke sikkert at alle var modne, men den tid den sorg [emoji6]
Tilbake onsdag dersom (...i alle fall...) ett av eggene har latt seg befrukte [emoji4]

Herlig resultat [emoji7][emoji7] Nå blir det ruging snart[emoji169]Uttak gjennomført; det ble 7 egg [emoji1]
Ikke sikkert at alle var modne, men den tid den sorg [emoji6]
Tilbake onsdag dersom (...i alle fall...) ett av eggene har latt seg befrukte [emoji4]
Ja tenk det!! [emoji7][emoji7]Herlig resultat [emoji7][emoji7] Nå blir det ruging snart[emoji169]