Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble medlem for en stund siden, men begynte først å skrive på forumet i natt - står at jeg har vært medlem siden den 3.12. Er man liksom ikke medlem før man begynner å skrive?
Måtte spørre pga den 1mnds regelen Men kan sende en melding til moderator, ellers skal jeg nok overleve å vente en mnd før jeg får tilgangSå merkelig da, jeg vet faktisk ikke for jeg tror jeg begynte å skrive den dagen jeg meldte meg inn. Men send en pm til forumansvarlig/moderatoren så får du nok svar
Kriteriene for å få tilgang til skjult forum som denne tråden handler om er uansett noen andre:
April 2014 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:
- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
Du skal ha fått tilgang! Fått godkjenning av moderator for lenge sidenVenter også på tilgang....
Send en pm til tilgangsansvarligJeg har blitt sparka ut av skjult forum pga lite aktivitet siste mnd, men nå er jeg back on track! Mulig å få tilgang igjen??
Hvor så du hvor mange som var igjen?Er bare 400 igjeeeeen!
talte alle innleggeneHvor så du hvor mange som var igjen?
Sent from my iPad using BV Forum mobile app