April 2014 har en skjult gruppe - Klikk her for å finne ut om du kan få tilgang!

Ja, jeg forstod det, men i mitt tilfelle så oppdaget jeg forumet da jeg fikk en positiv test for en uke siden og meldte meg da inn i BV :)
Alle mine innlegg er postet i termingruppen, har bare vært her. Men jeg må likevel vente til september for å få bli med i den skjulte gruppen det kriteriet.
Da kan vi jo kanskje drøye den litt da ;)
 
Hvor ser man hvor mange man har lagt inn selv?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er vell noe i ifht antall stjerner enn har. Jeg har ikke særlig mange innlegg jeg heller, mest fordi jeg er redd for at det skal gå galt, og at jeg da har delt for mye av privatlivet med fremmede.
 
Er vell noe i ifht antall stjerner enn har. Jeg har ikke særlig mange innlegg jeg heller, mest fordi jeg er redd for at det skal gå galt, og at jeg da har delt for mye av privatlivet med fremmede.

Nei det går på hvor mange innlegg du har i terminforumet.. Det kan du finne ut av ved å trykke på nicket ditt og på alle innlegg - så kan du telle nedover hvor mange innlegg du har :)
 
er det åpnet en skjult gruppe nå? jeg trodde virkelig at jeg stilte til kravene om å bli med i gruppa? men det ser ikke slik ut rart synes nå jeg...
 
er det åpnet en skjult gruppe nå? jeg trodde virkelig at jeg stilte til kravene om å bli med i gruppa? men det ser ikke slik ut rart synes nå jeg...
Det har ikke blitt oprettet enda tror jeg ;)
 
Noen som melder seg til gruppeansvarlig? Skal vi stemme eller bare ta en den første som vil?

Jeg foreslår en som har mye tid til å titte innom her, dvs ikke har så stor stillingsprosent ;)
 
Noen som melder seg til gruppeansvarlig? Skal vi stemme eller bare ta en den første som vil?

Jeg foreslår en som har mye tid til å titte innom her, dvs ikke har så stor stillingsprosent ;)
Lurer på om det er noen som har meldt interesse for det allerede :)
 
Gruppen er ikke laget ennå, pga tekniske problemer på forumet, sa forumansvarlig til meg :) Kommer muligens på mandag =)
 
Gruppen er ikke laget ennå, pga tekniske problemer på forumet, sa forumansvarlig til meg :) Kommer muligens på mandag =)


Ja det stemmer. :)
Det tar litt tid å få ordnet en ny undergruppe. Og med det henget vi hadde på forumet forrige dagen ville det tatt en evighet.
 
Har vi fått en hemmelig tråd, eller har det ikke blitt noe av? :)
 
Så ....til å vare i gruppa jeg skrive komments eller?
sorry....jeg er ikke norsk,men russisk...men bo her
Ja, du må skrive kommentarer eller lage tråder :) Når du har skrevet til sammen 50 ganger og i tillegg oppfyller de andre kravene kan du bli medlem :)
 
Back
Topp