April 2014 har en skjult gruppe - Klikk her for å finne ut om du kan få tilgang!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest

Hei damer :)

April 2014 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Janet hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- send pm til tilgangsansvarlig SophiasMamma og deretter følger du stegene nedenfor.

(Obs stegene som skulle vært her mangler for øyeblikket da systemet ikke fungerer slik det skal. Tilgangsansvarlig samler opp alle som kan få tilgang så sender vi videre om 7 dager slik at dere kan få tilgang. (Hvis systemet skulle fungere igjen før den tid - så vil dere selvsagt få tilgang raskere.)

Last edited by a moderator:
skjønner ikke'no jeg.. hvorfor er alt så hemmelig?

Vi har opprettet skjulte grupper fordi en del ønsker å kunne dele bla bilder uten å bli gjenkjent.
Det er også en måte å bli bedre kjent med hverandre på.

Veldig mange føler at noen bare er inne å snoker, uten å legge igjen spor.

Håper det var oppklarende :)

Vi har opprettet skjulte grupper fordi en del ønsker å kunne dele bla bilder uten å bli gjenkjent.
Det er også en måte å bli bedre kjent med hverandre på.

Veldig mange føler at noen bare er inne å snoker, uten å legge igjen spor.

Håper det var oppklarende :)
De som ikke er med fra begynnelsen av da, må stresse med inntakskrava i ettertid og får bli med sant?

De som ikke er med fra begynnelsen av da, må stresse med inntakskrava i ettertid og får bli med sant?

Du kan bli medlem av den skjulte gruppa når du oppfyller kriteriene.
Det spiller ingen rolle når du ble medlem av gruppa. Om du kom først eller sist.
Men du må ha minimum 50 innlegg her inne på april 2014.

Nå har ikke dere noen skjult gruppe ennå, for det er ikke nok innlegg inne på april 2014.

Da er vi på 2917 innlegg :)

31 innlegg igjen :)

Men hvordan foregår hemmeliggjøringen?? Forsvinner plutselig alt? Hvem bestemmer hvem som får være med videre? Ble litt stressa jeg nå,liker meg så godt her....

Men hvordan foregår hemmeliggjøringen?? Forsvinner plutselig alt? Hvem bestemmer hvem som får være med videre? Ble litt stressa jeg nå,liker meg så godt her....

Ingenting forsvinner. Alt her blir som før.
Dere vil få en egen gruppe her inne (du vil få den over dette forumet) som kun de med adgang kan se.

Når gruppa her inne har over 3000 innlegg kan dere få en skjult gruppe.
Dere må velge en gruppeansvarlig som skal godkjenne hvem som kommer inn og ikke.
Dere må søke om tilgang til den skjulte gruppen.
Det er kriterier for å slippe inn, medlem så så lenge, så så aktiv osv...
Det er ikke vits å søke før man oppfyller kravene.
Det blir sjekket opp av moderator og gruppeansvarlig.

Skjult gruppe har blitt opprettet fordi mange ikke ønsker å dele bilder og for mye av seg selv på åpent forum.
Det vil bli en gruppe hvor du kan dele ting og vite at ikke alle kan se det.

Var det oppklarende ? :)

Du kan bli medlem av den skjulte gruppa når du oppfyller kriteriene.
Det spiller ingen rolle når du ble medlem av gruppa. Om du kom først eller sist.
Men du må ha minimum 50 innlegg her inne på april 2014.

Nå har ikke dere noen skjult gruppe ennå, for det er ikke nok innlegg inne på april 2014.

Jeg ser at et av kriteriene er at man må være medlem av BV i en måned, så for oss som ble medlem av BV spiller det en rolle når man ble medlem av gruppa. Jeg har langt over 50 innlegg, men jeg ble medlem for snart 1 uke siden og må derfor vente til september for å bli med :(

Jeg ser at et av kriteriene er at man må være medlem av BV i en måned, så for oss som ble medlem av BV spiller det en rolle når man ble medlem av gruppa. Jeg har langt over 50 innlegg, men jeg ble medlem for snart 1 uke siden og må derfor vente til september for å bli med :(

Man tenker på ble medlem av Babyverdens forum, ikke ble medlem av termingruppen. Men innleggene skal være postet i termingruppen. Håper dette var oppklarende :)

Man tenker på ble medlem av Babyverdens forum, ikke ble medlem av termingruppen. Men innleggene skal være postet i termingruppen. Håper dette var oppklarende :)

Ja, jeg forstod det, men i mitt tilfelle så oppdaget jeg forumet da jeg fikk en positiv test for en uke siden og meldte meg da inn i BV :)
Alle mine innlegg er postet i termingruppen, har bare vært her. Men jeg må likevel vente til september for å få bli med i den skjulte gruppen det kriteriet.

Back
Topp