Apper

Jeg har preglife, babyverden, graviditet+ og nu også preggers :p Liker best dem hvor det er noe nytt å lese hver dag ;)
 
Jeg har preglife, babyverden, graviditet+ og nu også preggers :p Liker best dem hvor det er noe nytt å lese hver dag ;)
Jeg gleder meg sånn til lørdag for da kommer det ny frukt på preggers hos meg :hilarious::hilarious: Har jo sett dem før og, men har glemt hva som kommer, så da er det så spennende :hilarious:
 
Jeg gleder meg sånn til lørdag for da kommer det ny frukt på preggers hos meg :hilarious::hilarious: Har jo sett dem før og, men har glemt hva som kommer, så da er det så spennende :hilarious:

Enig! Så koselig med liten frukt❤
 
Enig! Så koselig med liten frukt❤
I forrige termingruppa mi var det noen som la ut hva som kom i uka etter den jeg var i, det var faktisk skikkelig nedtur :hilarious:
 
I forrige termingruppa mi var det noen som la ut hva som kom i uka etter den jeg var i, det var faktisk skikkelig nedtur :hilarious:

Ja, det skjønner jeg! Nesten litt slemt å "spoile"! Elsker ny uke og ny info:hilarious:
 
Jeg gleder meg sånn til lørdag for da kommer det ny frukt på preggers hos meg :hilarious::hilarious: Har jo sett dem før og, men har glemt hva som kommer, så da er det så spennende :hilarious:

Hehe, jeg gleder meg til ny tekst på preglife hver lørdag morgen, nå gleder jeg meg til frukt og :D
 
I forrige termingruppa mi var det noen som la ut hva som kom i uka etter den jeg var i, det var faktisk skikkelig nedtur :hilarious:

Å nei! Da tror jeg nesten jeg hadde blitt litt sur jeg, haha. Det er ukas høydepunkt når appene kommer med ny info :woot:
 
Bruker bare preglife savner en brukervennlig svangerskaps-dagbok på app
 
Dere som har hatt Preggers en stund - Er det ny frukt hver uke? :D
 
I mitt forrige svangerskap brukte jeg:
Preglife - syns det var mye bra info her
Preggers - likte det at man får en frukt å "sammenligne" med
Ovia Pregnancy - der får man litt info, frukt å sammenligne med og en slags hånd og fot som viser hvor store de er gjennomsnitt ved fødsel, og hvor stor hånden og foten er nå sammenlignet med det
 
Bruker selv babyverdens app og helseoversikt. Men kommer nok til å sjekke ut de andre appene nevnt her nå! :nicethread Liker også å lese noe nytt hver dag, og når det kommer mye ny tekst ved starten av ny uke, er det ukas høydepunkt ja :happy:

Vil bare også tipse om appen p-tracker. Ikke en ren graviditetsapp, har brukt den i mange år for å spore mensensyklusene mine, samt symptomer. Men den har en gravidmodus (som man aktiverer i innstillinger), hvor den viser fosterets/embryoets utvikling uke for uke, med ny tekst hver uke. Jeg bruker den også til å holde rede på (som en dagbok) symptomene mine, og dager jeg spotter... ;)
(Betaler man også 10-15 kr for premium, har den et internasjonalt sosialt forum i appen. Men appen fungerer helt utmerket uten).
Screenshot_20200501-110145.png Screenshot_20200501-110313.png
 
Sniker
Anbefaler daddy up for fedrene :)
 
  • Liker
Reactions: Bri
Back
Topp