Jeg har preglife, babyverden, graviditet+ og nu også preggers Liker best dem hvor det er noe nytt å lese hver dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gleder meg sånn til lørdag for da kommer det ny frukt på preggers hos meg Har jo sett dem før og, men har glemt hva som kommer, så da er det så spennendeJeg har preglife, babyverden, graviditet+ og nu også preggers Liker best dem hvor det er noe nytt å lese hver dag
Jeg gleder meg sånn til lørdag for da kommer det ny frukt på preggers hos meg Har jo sett dem før og, men har glemt hva som kommer, så da er det så spennende
I forrige termingruppa mi var det noen som la ut hva som kom i uka etter den jeg var i, det var faktisk skikkelig nedturEnig! Så koselig med liten frukt❤
I forrige termingruppa mi var det noen som la ut hva som kom i uka etter den jeg var i, det var faktisk skikkelig nedtur
Jeg gleder meg sånn til lørdag for da kommer det ny frukt på preggers hos meg Har jo sett dem før og, men har glemt hva som kommer, så da er det så spennende
I forrige termingruppa mi var det noen som la ut hva som kom i uka etter den jeg var i, det var faktisk skikkelig nedtur
JaÅ nei! Da tror jeg nesten jeg hadde blitt litt sur jeg, haha. Det er ukas høydepunkt når appene kommer med ny info
Dere som har hatt Preggers en stund - Er det ny frukt hver uke?