Apper

Eplete

Elsker forumet
Marsmellows-15
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Er det noen som har funnet noen gode gravidapper? Jeg har ikke satt meg inn i det enda, søkte bare i AppStore, og da kom det opp så mye forskjellig.
Så da lurer jeg på om det er noen som har funnet en app de er fornøyd med? Fortell gjerne hvorfor du er fornøyd med den :)
 
Jeg har flere :)
Preggers, liker den fordi du får se en frukt/grønnsak som er samme størrelse som babyen, så kan man se for seg størrelse.
Babyverden, der får du illustrasjoner av hvordan babyen ser ut og info om ting som skjer den gitte uken/dagen, feks når hjerte begynner å slå.
Graviditet +, der kan du se babyen i full skala. Ikke så interessant nå, bedre når det faktisk begynner å ligne en liten baby.
Det er de jeg liker best i alle fall, sikkert mange jeg ikke har prøvd som er bra også :)
 
Jeg bruker Preggers, men skal ta en kikk på graviditet+, den har jeg ikke sett før. Ellers så er den oversikten på nhi.no ganske okei, men ikke i app dessverre. Lurer på om jeg brukte Preglife forrige svangerskap. Det er mye likt på de ulike appene, er litt smak og behag hva man liker selv..
 
Jeg har flere :)
Preggers, liker den fordi du får se en frukt/grønnsak som er samme størrelse som babyen, så kan man se for seg størrelse.
Babyverden, der får du illustrasjoner av hvordan babyen ser ut og info om ting som skjer den gitte uken/dagen, feks når hjerte begynner å slå.
Graviditet +, der kan du se babyen i full skala. Ikke så interessant nå, bedre når det faktisk begynner å ligne en liten baby.
Det er de jeg liker best i alle fall, sikkert mange jeg ikke har prøvd som er bra også :)

Beregner Graviditet+ termin på en annen måte enn andre apper/sider?
 
Beregner Graviditet+ termin på en annen måte enn andre apper/sider?
Det er noe rart med den i alle fall. Når jeg legger inn terminen som er regnet med feks kalkulatoren til babyverden så står det at jeg er kortere på vei enn jeg egentlig er. Har lagt inn 19. på den for å få rett dag, men har egentlig 22. Så det er litt irriterende. Har ikke fått til å fikse det på en annen måte
 
Det er noe rart med den i alle fall. Når jeg legger inn terminen som er regnet med feks kalkulatoren til babyverden så står det at jeg er kortere på vei enn jeg egentlig er. Har lagt inn 19. på den for å få rett dag, men har egentlig 22. Så det er litt irriterende. Har ikke fått til å fikse det på en annen måte

Samme her, kjente jeg ble skikkelig irritert faktisk:D Man tuller ikke med termindatoen og hvor langt man er på vei, liksom!
 
Samme her, kjente jeg ble skikkelig irritert faktisk:D Man tuller ikke med termindatoen og hvor langt man er på vei, liksom!
Nei, de dagene er viktige :p Vil IKKE at en app skal si jeg er 3 dager kortere
 
Har gravid+ og syns den er fin. Liker å se animasjonen av fosteret, og lese informasjon om de ulike ukene. Appen har også noe som minner om en Facebook-feed. Her kommer informasjon om babyen uke for uke, og ting som er viktig for gravide å huske på.

Har også preglife. Her har de videoer i noen av ukene, med tydelige og fine forklaringer på hvordan fosteret utvikles. Morsomt å se på :D Gir også info om både barn, mor og info til far. Samboer syns det er hyggelig å involveres :)

Screenshot_20200416_223801_com.gravid.gravid.jpg
 
Har babyverden, helseoversikt, graviditet+, preggers og preglife :) litt for glad i apper:hilarious:
 
Har preglife, babyverden og lasta akkurat ned preggers for å undersøke den og :D
 
Her var det mange kjekke apper å teste, vanskelig å vite hva som er bra :p
 
Preglife er fin synes jeg og babyverden sin. Men det er sikkert mange bra, jeg er ny i gamet med gravidapper:happy:
 
Bruker alt for mange!
Preggers, Preglife, Babyverden, Ovia, Baby Pics (dog bare til å legge sånn "nå er babyen like stor som" på bilder), holder på å laste ned Graviditet+ og har en som heter Pregnancy Pro som kommer etter Womanlog Pro.
 
Er det noen som har funnet noen gode gravidapper? Jeg har ikke satt meg inn i det enda, søkte bare i AppStore, og da kom det opp så mye forskjellig.
Så da lurer jeg på om det er noen som har funnet en app de er fornøyd med? Fortell gjerne hvorfor du er fornøyd med den :)

Nå har du fått mange gode tips, men jeg vil støtte meg på de som nevner Preggers og Graviditet+. Moro å kunne se hvor stort embyroet/babyen er ved å sammenligne med godteri, frukt og dyr:D
 
Jeg har både babyverden, graviditet+, pregnancy tracker, preglife og helseoversikt :p Er altfor nysgjerring på den lille i magen :D
 
Back
Topp