Apper

har lastet ned preggers, preglife, libero og babyverden- gravid og barn :)
 
Jeg har preglife og babyverden gravid og barn fra før. Kan du si litt hva de andre går ut på?

de går ut på det samme :laughing002 preggers er en engelsk versjon, libero er en litt dårlig utgave av babyverden vil jeg påstå. syntes bare det er gøy å se hva de ulike appene skriver om de ulike dagene/ ukene. har du noen andre apper?
 
de går ut på det samme :laughing002 preggers er en engelsk versjon, libero er en litt dårlig utgave av babyverden vil jeg påstå. syntes bare det er gøy å se hva de ulike appene skriver om de ulike dagene/ ukene. har du noen andre apper?
Engelsk app hadde vert kjekt så må vell få en app til eneste jeg husker var veldig nyttig er appen som heter rieteller. Men skulle også ønsket meg en veldig oversiktlig liste app
 
Jeg har lastet ned Babyverden, Graviditet +, Ovia Pregnancy, en som bare heter Pregnancy og What To Expect.
 
Engelsk app hadde vert kjekt så må vell få en app til eneste jeg husker var veldig nyttig er appen som heter rieteller. Men skulle også ønsket meg en veldig oversiktlig liste app
Hahaha, jeg tenkte på rieteller-app selv her en dag, men tenkte «det er kanskje litt vel tidlig». Jeg er en planlegger nemlig

Men har lastet ned to babynavn-apperxsmile9
 
Jeg kjøpte meg en sånn dokumenter app. Som logget søvn og amming og bleier å sånn. Måtte d for å kunne vise mannen hvor lite jeg sov om natten og hvorfor ikke en time eller to hjalp på dagen.
Hadde glemt Libero appen.
 
De fleste appene har en rieteller innebygget, f.eks. Ovia har det. Den har også sparketeller, fødebagliste osv.
 
Jeg kjøpte meg en sånn dokumenter app. Som logget søvn og amming og bleier å sånn. Måtte d for å kunne vise mannen hvor lite jeg sov om natten og hvorfor ikke en time eller to hjalp på dagen.
Hadde glemt Libero appen.

Jeg bruke FeedBaby Pro med førstemann, den var genial! Bruker den faktisk enda. I tillegg til amming brukte vi den til å notere feber, tenner, høyde og vekt ++.
 
Jeg kjøpte meg en sånn dokumenter app. Som logget søvn og amming og bleier å sånn. Måtte d for å kunne vise mannen hvor lite jeg sov om natten og hvorfor ikke en time eller to hjalp på dagen.
Hadde glemt Libero appen.
Hva heter den? :)
 
Preglife og Ovia :)
 
Bruker bare preglife foreløpig. Syns også appen Baby Pics er fin å ha senere når magen vokser :joyful:
 
Back
Topp