Apper

Maggie2015

Glad i forumet
Noen som har noen apper å anbefale? Jeg har lastet ned navneappen og er fornøyd med den, men ser etter en app sor å tracke uker, symptomer osv. Har lastet ned "im expecting" som har fått gode tilbakemeldinger, men er sånn passe fornøyd. Det mest frustrerende er kanskje at den ikke klarer å regne ut riktig termindato. Jeg har regnet ut dette på fire forakjellige steder (og fått det av legen), og datoen er 16. eller 17. mars. Appen sier 12. mars om jeg skal få riktig antall dager på vei :p.

Noen som har noen å anbefale?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har babyverden sin, og er fornøyd med den :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Får akkurat de samme terminene som deg. Mye forskjellig fra app til app ;-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har babyverden sin, og er fornøyd med den :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
Hvordan endrer en status fra prøver til gravid der? Når jeg prøver å trykke på gravid så står det bare at jeg allerede er registrert som prøver

Hvordan endrer en status fra prøver til gravid der? Når jeg prøver å trykke på gravid så står det bare at jeg allerede er registrert som prøver

For å endre status, må du inne på den gjeldene status gå helt ned på skjermen og klikke på den skriften som står med svak grå tekst. Der nullstiller du statusen, og så kan du sette din status til Gravid.
Du kan kun være en ting om gangen... :)

Det er svaret man får når man spør om det. Jeg knota og var småsur i en dag, for jeg fant ikke denne pittelille går linjen man skulle trykke på. Men fant den til sist, og nå er det riktig hos meg ;)

Noen som har noen apper å anbefale? Jeg har lastet ned navneappen og er fornøyd med den, men ser etter en app sor å tracke uker, symptomer osv. Har lastet ned "im expecting" som har fått gode tilbakemeldinger, men er sånn passe fornøyd. Det mest frustrerende er kanskje at den ikke klarer å regne ut riktig termindato. Jeg har regnet ut dette på fire forakjellige steder (og fått det av legen), og datoen er 16. eller 17. mars. Appen sier 12. mars om jeg skal få riktig antall dager på vei :p.

Noen som har noen å anbefale?

Heter den navneappen?

❤️ endelig 24/3-15 ❤️

Nå har jeg lastet ned babyverdenen sin, men vet faktisk ikke hva jeg skal med denne. Jeg har testet "im expecting", "babybump pro" og "pregnancy". Selv om jeg får 4 dager feil termindato er babybump definitivt best. Her kan jeg legge inn bilder uke for uke, og disse presenteres pent på en linje under profilen min. Jeg kan også registrere vekt og omkrets pp magen og se både utvikling og forventet utvikling. Også er det i tillegg mye informasjon og man kan registrere noen symptomer og skrive dagbok. På "im expecting" har de en egen kalender hvor du kan velge mellom mange symptomer. Den mangler bildefunksjonen, men har ellers et lekkert design. Pregnancy var ikke spesielt bra syns jeg...

Noen flere som har prøvd noen av disse?

Jeg skulle akkurat til å anbefale BabyBump Pro.. hadde den i forrige svangerskap også. :D Veldig fornøyd!

Når det gjelder lengde på svangerskap og forskjellige terminer så er det visst sånn at i Norge så beregnes svangerskapet lengre enn i andre land (som de andre appene kommer fra), men det mest riktige, i første omgang før OUL, er å ta utgangspunktet i den norske. Jeg bare tilpasser appene slik at jeg blir "riktig antall uker på vei" ift det jeg får beskjed om på babyverdens terminkalkulator (som er den samme som den legen min bruker).

Hvor lenge varer et svangerskap?
Her finnes det mange svar. Visste du for eksempel at vi i Norge regner et svangerskap 2-3 dager lenger enn våre naboland Sverige og Danmark? Verdens helseorganisasjon (WHO) regner at et svangerskap varer i 280 dager. I Norge er det to utregninger hvor den ene sier 283 dager (den bruker vi på Babyverden) og den andre 282 dager.

Jeg skulle akkurat til å anbefale BabyBump Pro.. hadde den i forrige svangerskap også. :D Veldig fornøyd!

Når det gjelder lengde på svangerskap og forskjellige terminer så er det visst sånn at i Norge så beregnes svangerskapet lengre enn i andre land (som de andre appene kommer fra), men det mest riktige, i første omgang før OUL, er å ta utgangspunktet i den norske. Jeg bare tilpasser appene slik at jeg blir "riktig antall uker på vei" ift det jeg får beskjed om på babyverdens terminkalkulator (som er den samme som den legen min bruker).

Hvor lenge varer et svangerskap?
Her finnes det mange svar. Visste du for eksempel at vi i Norge regner et svangerskap 2-3 dager lenger enn våre naboland Sverige og Danmark? Verdens helseorganisasjon (WHO) regner at et svangerskap varer i 280 dager. I Norge er det to utregninger hvor den ene sier 283 dager (den bruker vi på Babyverden) og den andre 282 dager.
Er det jeg og har gjort :) er viktigere for meg å ha riktig antall tid på vei enn riktig termindato :)

Er det jeg og har gjort :) er viktigere for meg å ha riktig antall tid på vei enn riktig termindato :)

Ja.. mest sannsynlig så blir man jo flyttet lell etter OUL ;)

Nå har jeg lastet ned babyverdenen sin, men vet faktisk ikke hva jeg skal med denne. Jeg har testet "im expecting", "babybump pro" og "pregnancy"

Husker dere hva forskjellen mellom gratis og pro versjonen er? Laster ned gratisversjonen nå :)

Sitter å søker litt rundt nå, noen som vil se hvordan dere kommer til å se ut som høygravide, for fant en app til det også https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appydude.knockedapp :laughing002

Last edited:
Husker dere hva forskjellen mellom gratis og pro versjonen er? Laster ned gratisversjonen nå :)

Sitter å søker litt rundt nå, noen som vil se hvordan dere kommer til å se ut som høygravide, for fant en app til det også https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appydude.knockedapp :laughing002
Haha, morro!

Jeg vet faktisk ikke. Jeg leste et par tester, og det var kun pro-versjonen som var vurdert. Det var kun snakk om 16 kr så jeg kjøpte den jeg :)

Har den lilla Svangerskaps app + BV sin. Begge viser i dag 7+2 selvfølgelig - men trykker man på teksten viser den lilla at den lille er 6 uker mens Bv sin sier 5 uker. Størrelsene i mm er også ulike. Synes dette er rart!

♡02.03.2015♡

Vet du.. jeg husker faktisk ikke selv, for lastet den ned for snart 3 år siden - men husker jeg hadde gratis-versjonen ca frem til uke 12 og bestemte meg da for å laste ned pro versjonen.
Mener at du da får med sparketeller (som blir aktuellt fra ca uke 15-20 og utover), rieteller, og babynavn søker blant annet. Også kan man jo endre på fargeoppsettet og sånne ting da :P :P ;) Husker ikke om det var mer som du fikk med.. men med gratisversjonen så får du jo tatt bilder og lest infoen og sånn også... så man MÅ jo ikke ha pro-versjonen. :)

Har den lilla Svangerskaps app + BV sin. Begge viser i dag 7+2 selvfølgelig - men trykker man på teksten viser den lilla at den lille er 6 uker mens Bv sin sier 5 uker. Størrelsene i mm er også ulike. Synes dette er rart!

♡02.03.2015♡

Noen som vet hvorfor dette skjer?

♡02.03.2015♡

Back
Topp