Appene sier forskjellig termin

En tråd i 'Februar 2020' startet av 25 og gravid, 4 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. UtålmodigPrøver Blir kjent med forumet

Appene sier forskjellig termin, selv om jeg har lagt inn samme dato for siste dag i menstruasjon, er klar over at det bare er et estimat, men nå i starten har jo noen få dager mye å si.

Preglife sier 3.februar, Babyverden sier 4.februar, Flo sier 4. februar, Graviditet + sier 1.februar og Ovia sier 1.februar. (Ja, jeg vet jeg er App gal :p)

Derfor syntes jeg det er vanskelig å vite hva jeg skal ta utgangspunkt i, hva ville dere gjort? Eller noen som har erfaringer fra tidligere?

• Morsom Morsom x 1
  2. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Ovia og graviditet + er utenlandske. De regner 40+0.
    Babyverden regner 40+3. Preglife kan du endre inne på instillinger.
    Flo vet jeg ikke nøyaktig.
    Følg 40+3 dersom du bør i Norge, det er det som er "mest riktig".

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg har også fått forskjellig termin hver gang jeg har regnet ut. Regnet ut på forskjellige internettsider også.. alt fra slutten av januar til 12 februar.. tok utgangspunkt i preglife sin som sier 11 februar enn så lenge :happy:

• Enig Enig x 1
  4. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Skjønner frustrasjon, siden rart det hvor mye det har å si i starten 1-3 dager fra eller til:p Kjenner meg igjen der. Forrige gang fødte jeg 2 uker før tiden, uten at jeg selv kunne forestilt meg det.

Del denne siden