Appene sier forskjellig termin

Uventa nummer 3

Bli kjent med forumet
Appene sier forskjellig termin, selv om jeg har lagt inn samme dato for siste dag i menstruasjon, er klar over at det bare er et estimat, men nå i starten har jo noen få dager mye å si.

Preglife sier 3.februar, Babyverden sier 4.februar, Flo sier 4. februar, Graviditet + sier 1.februar og Ovia sier 1.februar. (Ja, jeg vet jeg er App gal :p)

Derfor syntes jeg det er vanskelig å vite hva jeg skal ta utgangspunkt i, hva ville dere gjort? Eller noen som har erfaringer fra tidligere?
 
Ovia og graviditet + er utenlandske. De regner 40+0.
Babyverden regner 40+3. Preglife kan du endre inne på instillinger.
Flo vet jeg ikke nøyaktig.
Følg 40+3 dersom du bør i Norge, det er det som er "mest riktig".
 
Jeg har også fått forskjellig termin hver gang jeg har regnet ut. Regnet ut på forskjellige internettsider også.. alt fra slutten av januar til 12 februar.. tok utgangspunkt i preglife sin som sier 11 februar enn så lenge :happy:
 
Appene sier forskjellig termin, selv om jeg har lagt inn samme dato for siste dag i menstruasjon, er klar over at det bare er et estimat, men nå i starten har jo noen få dager mye å si.

Preglife sier 3.februar, Babyverden sier 4.februar, Flo sier 4. februar, Graviditet + sier 1.februar og Ovia sier 1.februar. (Ja, jeg vet jeg er App gal :p)

Derfor syntes jeg det er vanskelig å vite hva jeg skal ta utgangspunkt i, hva ville dere gjort? Eller noen som har erfaringer fra tidligere?
Skjønner frustrasjon, siden rart det hvor mye det har å si i starten 1-3 dager fra eller til:p Kjenner meg igjen der. Forrige gang fødte jeg 2 uker før tiden, uten at jeg selv kunne forestilt meg det.
 
Back
Topp