Appen

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Er det bare hos meg appen er dustete idag? Får ikke logget inn, prøvd og lastet ned app på nytt, byttet passord osv! Får bare beskjed om at jeg ikke har en konto :(

Vært tull her også. Jeg blir logget ut hver gang jeg legger fra meg telefonen. Får logget meg på greit da.

Tulla med meg i morges også. Bra igjen nå [emoji15]

Tullet hos meg i hele går [emoji17]den fungerer som den skal nå [emoji4]

Har ikke fått logge inn i appen siden torsdag. Fungerer fortsatt ikke :/

Veldig mye tull her også. Vært det siden i går. Og nå kommer jeg meg heller ikke inn i den hemmelige gruppa..

Tullet i hele går, nå Er det bedre men har fremdeles ikke tilgang til skjult forum.. har avinstallert en gang allerede :/

Ja, den har vært litt rar de siste dagene. Må logge inn støtt og stadig.

Har ikke kommet inn på forumet siden torsdag hverken fra mobil eller data jeg, har fått feilmelding hele tiden. FIkk byttet passord nå, så håper ting er i orden..

Sliter! Bytta passord 2 ganger. Hjalp ikke en dritt. Skikkelig irritert for hater forum via nettleser så da kommer jeg til å henge mindre her.

Hvis du ikke ser skjult forum via app er du trolig ikke innlogget...

Kommer meg inn og får lest på mobil/app. Men får ikke til å skrive kommentarer/innlegg. Noen andre som har samme problem? Nå skriver jeg fra pcen, men tungvindt å slå på den hele tiden.

Kommer meg inn og får lest på mobil/app. Men får ikke til å skrive kommentarer/innlegg. Noen andre som har samme problem? Nå skriver jeg fra pcen, men tungvindt å slå på den hele tiden.
Får du ikke kommentert er du ikke logget inn. Selv om det ser sånn ut. Jeg logget ut og inn og da fikk jeg lov igjen. Kunne/kan skje om jeg logget inn tre min tidligere.

Back
Topp