Appen

Jeg sliter alltid med å logge meg inn på appen. Det står at jeg ikke har opprettet bruker

Jeg bruker bare nettløsningen jeg, selv på telefonen. Fant en gang ut at det var enklest. nå sliter jeg med fargebyttet her inne, vanskelig å se forskjell på overskriftene av og til om noe er ulest eller ikke.

Har og hatt utruligt mye problemer med appen.. Har ikke fått kommentar feltet opp selv om eg har kommt inn på, så les eg i denna tråden att det kunne fungere med og logge inn igjen! Er så kipt når det er sånn..

Jeg bruker bare nettløsningen jeg, selv på telefonen. Fant en gang ut at det var enklest. nå sliter jeg med fargebyttet her inne, vanskelig å se forskjell på overskriftene av og til om noe er ulest eller ikke.

Samme her. Nå er jeg vant til nettleserversjonen, men de nye fargene er forvirrende :confused:

Har endelig fått appen til og funke igjen [emoji5]

Flere som fortsatt ikke kommer seg inn på skjult?

Flere som fortsatt ikke kommer seg inn på skjult?

Etter at jeg alltid logger inn igjen finner jeg ikke skjult under oktober, men jeg ser den under den fanen "fulgte forum", merkelig nok. Nå på dagen sitter jeg heldigvis foran pc og kan utnytte det, hehe :P Synes nettleser er mye enkelere fra pc enn mobil.

Hos meg logger den seg ut hele tiden! Hadde ei uke der brukern ikke eksisterte, heldigvis kommer jeg meg inn nå

Back
Topp