Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gokka
ORIGINAL: eivår
eh.... dytter jeg
Hva mener du?
dytter litt..... sånn at andre ser innlegget ditt, bare en hjelpende hånd[:D]ORIGINAL: Gokka
eh.... dytter jeg
Hva mener du?

ORIGINAL: Simenmamma
Har tenkt meg litt om her... Citrusfrukter skal vel helst ikke gis til små barn pga Atopisk eksem eller noe sånt? Simen har/hadde det bak knærne og i albue-bøyen... rødt utslett som klør noe veldig! Men husk: tomat er en citrusfrukt!
ORIGINAL: Gokka
Lechar - du vet så mye om alt mulig rart[:)] Er du lege eller bare erfaren mamma? Måtte le litt da jeg så denne kommentaren Nei jeg er ikke lege. Er bare en vitebegjærelig småbarnsmamma. Vil vite ALT, og alltid slått opp, om det er noe jeg lurer på. Og har jeg ikke funnet svar på mine (ofte rare) spørsmål, så har jeg forhørt meg med familie og venner. Har endel leger og helsepersonell både i vennekrets og i familie, som villig svarer på mange av mine sære spørsmål.[:D]. Så jeg har lært meg mange rare ting, noen nyttige, andre unyttige... Har alltid noen jeg tørr spørre dumme spørsmål til![:D]
Jeg har også hørt det du sier....så disse "ryktene" om tette tarmer som kan gjøre at babyen dør!!! skal vi ikke høre på?
Nei det stemmer![;)]
Ang Honning ....vi kan spise det når vi ammer? Vet at barn ikke skal ha det pga denne bakterien, men de får det jo via oss....? Lechar - kom på banen [:D]
Bekrefter bare det de andre på denne tråden sier, det er helt trygt å spise honning så lenge man ammer, bare honningen ikke gis direkte til barna (under ett år).