App

Nei :)
Har aldri hatt . Men mine hat kommet tett med en gang. Hat aldri hatt mer enn to min i mellom så da har det bare vert rett inn :)

Nei, har ikke lastet det ned, men derimot amme-appen har jeg tenkt å laste ned når den tid kommer :)

Brukte det sist. Var i grunnen greit, men etterhvert ble jeg bare irritert over å måtte si i fra til mannen for hver ri. :D han var nok bare glad for å holde på med noe :)

Har noen lyst til å skrive opp navn og evt lenker til den typen apper, som dere synes er nyttige? Gjerne både Android og iPhone. På forhånd takk!

Har ikke sett så nøye på den, men en venninne som brukte den ifjor. Trykker bare inn når man ammer, også kan man følge med hvor lang tid det går imellom. I starten er det omtrent konstant amming uansett; men når det begynner å bli mer rutiner, så er det litt greit å se at det f eks bare var én time siden sist, og at det kanskje går greit å drøye litt til :)

Har ikke sett så nøye på den, men en venninne som brukte den ifjor. Trykker bare inn når man ammer, også kan man følge med hvor lang tid det går imellom. I starten er det omtrent konstant amming uansett; men når det begynner å bli mer rutiner, så er det litt greit å se at det f eks bare var én time siden sist, og at det kanskje går greit å drøye litt til :)
Og hvilken pupp tror jeg:P Kan være vanskelig å huske hvilken man ga sist i ammetåka:D hehe

Back
Topp