Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja app er en ting. Men skal jeg følge appen eller hva legen har kommet frem til? Vet at apper sier forskjellig![]()
Legene bruker ofte esnurra fortsatt. Den er 40+2 og gir termin en dag tidligere enn det retningslinjene sier i dag, dermed "tror" legen at du er en dag lenger på vei. Så jeg sier appenVille fulgt legen![]()
Det er fordi esnurra er "stilt inn" på 40+2, så hvis legen tar utgangspunkt i terminen (40+3) så vil han få opp at du er en dag lenger enn du egentlig er hvis han bruker esnurra. Litt kronglete forklart. Men du kan jo regne deg fram til hva som er riktig selv. Hvis du er 6+6 hadde du første dag i siste mens 15.mars.Terminen han kom frem til er den samme som appener bare 6+6 hos han og 6+5 med appen hehe!
Det er fordi esnurra er "stilt inn" på 40+2, så hvis legen tar utgangspunkt i terminen (40+3) så vil han få opp at du er en dag lenger enn du egentlig er hvis han bruker esnurra. Litt kronglete forklart. Men du kan jo regne deg fram til hva som er riktig selv. Hvis du er 6+6 hadde du første dag i siste mens 15.mars.![]()
Ja var litt det jeg tenkte på også. Og den ligger en dag lengte frem.Bør vel gå etter legens, siden det er det som blir sendt til syjehus, og står i papirene.