App tips?:)

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Siden 4 pics nå ser ut som dette trenger jeg nytt tidsfordriv!
Noen tips? (har android) :)

Vedlegg

• 1363011933114.jpg
    1363011933114.jpg
    30 KB · Visninger: 30
Sugar crush!:-)

Candy crush.. Sorry;)

Hvordan går det med spillingen ?;-)

Hilfe!!!

Vedlegg

• 1363116654239.jpg
    1363116654239.jpg
    50,7 KB · Visninger: 13
Men gud så kjedelig å måtte vente på liv hele tida. Lastet ned diamond dash til "pausene" og der er det søren meg samme opplegget.:p
Hihi.. Derfor du kunne lagt meg til så du får ekstra liv;-) Superkjedelig å vente.. Jeg fant ut at hvis man gjør husarbeid mens man venter så får man faktisk gjort litt i løpet av dagen;-)

Hihi.. Derfor du kunne lagt meg til så du får ekstra liv;-) Superkjedelig å vente.. Jeg fant ut at hvis man gjør husarbeid mens man venter så får man faktisk gjort litt i løpet av dagen;-)
Men hvis man kobler til face, popper det opp slike irriterende meldinger på veggen min hele tida?

Men hvis man kobler til face, popper det opp slike irriterende meldinger på veggen min hele tida?
Nei, heldigvis ikke;-) Men om litt må du ha det for å komme videre i spillet.. Men når man ber om hjelp eller liv kommer det bare opp inne på spillappen.. :-)

Nei, heldigvis ikke;-) Men om litt må du ha det for å komme videre i spillet.. Men når man ber om hjelp eller liv kommer det bare opp inne på spillappen.. :-)
Så bra! Har bare sett at det har dukket opp slike fra andre noen ganger. :)

Back
Topp