Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eh.. sugar rush eller candy crush? Kommer ikke opp noe sugar crush.Sugar crush!![]()
Ok, da får man flytte litt snop.Candy crush.. Sorry![]()
Gjør det! Jeg og cc er rimelig hekta;-) Veldig artig;-) Legg meg til som venn på fb om du vil ha liv;-)Ok, da får man flytte litt snop.![]()
I'll do that! Det var litt moro.Gjør det! Jeg og cc er rimelig hekta;-) Veldig artig;-) Legg meg til som venn på fb om du vil ha liv;-)
Det er detI'll do that! Det var litt moro.![]()
WoundHilfe!!!
Er fortsatt på 18Hvordan går det med spillingen ?;-)
Rettelse, 23Er fortsatt på 18![]()
Takkar;-)Wound![]()
Hihi.. Ja, det blir fort sånn;-)Rettelse, 23![]()
Men gud så kjedelig å måtte vente på liv hele tida. Lastet ned diamond dash til "pausene" og der er det søren meg samme opplegget.Hihi.. Ja, det blir fort sånn;-)
Hihi.. Derfor du kunne lagt meg til så du får ekstra liv;-) Superkjedelig å vente.. Jeg fant ut at hvis man gjør husarbeid mens man venter så får man faktisk gjort litt i løpet av dagen;-)Men gud så kjedelig å måtte vente på liv hele tida. Lastet ned diamond dash til "pausene" og der er det søren meg samme opplegget.![]()
Men hvis man kobler til face, popper det opp slike irriterende meldinger på veggen min hele tida?Hihi.. Derfor du kunne lagt meg til så du får ekstra liv;-) Superkjedelig å vente.. Jeg fant ut at hvis man gjør husarbeid mens man venter så får man faktisk gjort litt i løpet av dagen;-)
Nei, heldigvis ikke;-) Men om litt må du ha det for å komme videre i spillet.. Men når man ber om hjelp eller liv kommer det bare opp inne på spillappen..Men hvis man kobler til face, popper det opp slike irriterende meldinger på veggen min hele tida?
Så bra! Har bare sett at det har dukket opp slike fra andre noen ganger.Nei, heldigvis ikke;-) Men om litt må du ha det for å komme videre i spillet.. Men når man ber om hjelp eller liv kommer det bare opp inne på spillappen..![]()