App og innlogging

Lilth

Gift med forumet
Himmelbarn
Junilykke 2022
Dere som bruker appen, må dere logge inn hver gang?
Husker ikke at det var sånn før...

Jeg lastet ned appen i dag og skulle lære meg med den, men det ble jo ikke noe av -.- Så er usikker på det :o Håper noen andre kan gi deg svar. Kan jo hende det bare er noe tull med appen? hørtes iallefall litt rart ut og må logge inn for hver gang :o

Nei, er alltid online

Jeg lastet ned appen i dag og skulle lære meg med den, men det ble jo ikke noe av -.- Så er usikker på det :o Håper noen andre kan gi deg svar. Kan jo hende det bare er noe tull med appen? hørtes iallefall litt rart ut og må logge inn for hver gang :o
Ja, er det jeg syns er så rart også.. så lenge jeg er lenger ute av appen mer enn 2-3minutter så må jeg logge meg inn igjen...

Jeg blir også logget ut av appen hver gang jeg går ut av den.. Slitsomt å logge inn for hver gang

Jeg blir også logget ut av appen hver gang jeg går ut av den.. Slitsomt å logge inn for hver gang
Ja, det blir så tullete. Vurderer nesten å bare bruke nettleser i stedet [emoji58]

Skal prøve å reinstallere den..

Eg har det sånn og! I tillegg får eg ikkje lov å skrive noe!

Vedlegg

• 7AEC1395-47C3-4A6A-96E7-BEE2DF8A6917.png
    7AEC1395-47C3-4A6A-96E7-BEE2DF8A6917.png
    263 KB · Visninger: 11
Har helt gitt opp appen. Har også Android. Bruker nettleser i steden :)

Bruker bare appen og den funker fint her[emoji15]

Jeg bruker appen for det meste, men har det likt som deg. Må også logge meg inn etter ca 2 min hvis jeg har vært ute av appen. Veldig irriterende.
Jeg bruker vel egentlig bare appen fordi det er så mange fine smileyer [emoji28]

I dag måtte jeg logge inn.. men har dere prøvd og slette den og laste ned på nytt

Tips: Bruk Tapatalk i stedet for, aldri trøbbel!

Har aldri måtte logge meg inn på nytt etter jeg lastet den ned for en uke siden eller noe sånt [emoji4]

Back
Topp