Kakaoo
Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
❤️Mailykke 2022❤️
Pumpkin Bumps 2025
♡Novemberhjerter 2025♡
Jeg er på utkikk etter en app hvor man kan skrive ned (med bilde) hva man har av klær og sko i ulike størrelser 
Dette er jo barn nr 3, så har mye arveklær i ulike størrelser som pakkes bort, og hender seg jeg kjøper noe på tilbud med tanke på neste sesong, men det kan fort blir glemt, så ender opp å kjøpe dobbelt. Så en app eller noe for å få en oversikt over hva jeg har hadde vært lurt!
Noen som vet av noe sånt?
Dette er jo barn nr 3, så har mye arveklær i ulike størrelser som pakkes bort, og hender seg jeg kjøper noe på tilbud med tanke på neste sesong, men det kan fort blir glemt, så ender opp å kjøpe dobbelt. Så en app eller noe for å få en oversikt over hva jeg har hadde vært lurt!
Noen som vet av noe sånt?

Fins det ikke apper til å holde styr på plagg i garderoben sin, altså egentlig ment for voksne?

Og så vet jeg at vi har f.eks. mange støvler, men ikke helt hvilke størrelser, så vet ikke hvor lenge jeg skal lete heller. Har blitt litt dobbelt her og der.
)
har et spenn i størrelser fra str 128 til nyfødt, og vi har vært utrolig heldige og arvet vanvittig mange klær de siste fem årene.