Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra januar. Be om zofran, kjempe dyrt, men er de som funker på de flesteKan ta noen dager før de får full effekt og kan være lurt å ta de i kombinasjon med andre
![]()
Eg fikk forskrevet denne av lege/jordmor på kkJeg fikk også anbefalt Zofran ettersom Afipran ikke hadde optimal effekt. Min lege ville dessverre ikke skrive ut denne, da den er beregnet på pasienter som gjennomgår kreftbehandling.
Eg fikk forskrevet denne av lege/jordmor på kkEr helt trygt å bruke av gravide. Ja kreft pasienter får denne, de får den for kvalme de også
![]()
Men hvis ikke noe annet funker så bør jo du få denJaja, den er helt trygg for gravide, men enkelte leger(som min) mener at den bør forbeholdes de den i utgangspunktet var ment for, så ikke alle skriver den ut![]()
![]()
Jeg er helt enig jeg altså, ville bare informere om enkelte legers praksisMen hvis ikke noe annet funker så bør jo du få den![]()
Sånn holder min gutt på med og.Takk for gode tips..ringte legen og fikk time på onsdag! I går gikk mini bort til do og lagde spylyder.. hehe.. klarer vi å holde dette hemmelig til det bikker 12 uker blir jeg imponert![]()
Sånn holder min gutt på med og.
De første gangene ble han bekymra, så gikk det over til å skrattle, så til å stryke meg på ryggen og nå går det i mamma py (spy) og driver å brekker segHehe.. er jo litt tragikomisk da! Om ikke annet ;-)
KniiiiisTakk for gode tips..ringte legen og fikk time på onsdag! I går gikk mini bort til do og lagde spylyder.. hehe.. klarer vi å holde dette hemmelig til det bikker 12 uker blir jeg imponert![]()
Hehe.. det er jo komisk ;-) lurer på hva de tenker i bhg....KniiiiisSpylyder faktisk
![]()
Bulimi eller gravid? :0Hehe.. det er jo komisk ;-) lurer på hva de tenker i bhg....
Hehe.. det har jeg ikke tenkt på.. bra vi får oppklart mysteriet om ett par mnder ;-)Bulimi eller gravid? :0
Hihi! Kan være kjekt det, jaHehe.. det har jeg ikke tenkt på.. bra vi får oppklart mysteriet om ett par mnder ;-)