Any cravings?

funnet ut at min craving er brus... :/ prøvde å hoppe over brusen i går... gikk ikke bra, prøver å holde det til det minimummet. Men bare må ha det for å komme igjennom dagen. Begynte vel slik når jeg kastet opp så mye i begynnelsen... og bitte litt sjokolade... stakkar ungen min... spiser masse frukt og grønt for å veie opp...

Nå er det faktisk vann med isbiter:) kunne ikke vært mer fornøyd over cravingen:)

Hjelpes, denne tråden var ikke lur å lese, mye godt her ;) Har ikke vært så gale til nå, men har fått dilla på cappucino og mocca av alle ting!

Har så sinnsykt cravings på stenovnsbakt gjærbakst av alle slag, og hjemmebakte (varme) chocolate chip cookies!! Har sittet i en time og sett på oppskrifter, ennå jeg vet at jeg mangler egg og sjokolade!! HYL! :( Snakker om selvpining. Spiste forøvrig middag for litt siden, tror kroppen må ha glemt det allerede.

ååå æ har så løst på soft is for tiden....er det første æ tenk på når æ står opp om dagan og det siste æ tenk på før æ sovna,men selvfølgelig e det ingen plass i Bodø de selg det på denne tia av åre :( åhh

funnet ut at min craving er brus... :/ prøvde å hoppe over brusen i går... gikk ikke bra, prøver å holde det til det minimummet. Men bare må ha det for å komme igjennom dagen. Begynte vel slik når jeg kastet opp så mye i begynnelsen... og bitte litt sjokolade... stakkar ungen min... spiser masse frukt og grønt for å veie opp...

Du er ikke alene! Jeg så dilla på brus med isbiter:eek: Får håpe det er lett å slutte når baby kommer for om man drikker brus når man ammer så blir det kulsyre i melken:eek::p

Du er ikke alene! Jeg så dilla på brus med isbiter:eek: Får håpe det er lett å slutte når baby kommer for om man drikker brus når man ammer så blir det kulsyre i melken:eek::p

Det trenger du ikke å være redd for. Kullsyren går ned i din mag og ikke ut i brystene dine. :) dette snakket jeg med legen om sist jeg var der. :) han syntes det var noe av det rareste vi kvinner ble fortalt. :p

Det trenger du ikke å være redd for. Kullsyren går ned i din mag og ikke ut i brystene dine. :) dette snakket jeg med legen om sist jeg var der. :) han syntes det var noe av det rareste vi kvinner ble fortalt. :p
haha okei da vet jeg ikke hvor jordmora mi fikk det fra:happy118

haha okei da vet jeg ikke hvor jordmora mi fikk det fra:happy118
Ikke vet jeg, men det er en godt innarbeidet myte. Han bare ristet på hodet og lo litt av det. :p men uansett så er det ikke bra å drikke for mye brus uansett. :)

Men all mat og drikke går ned i din mage, blir brutt ned før næringen finner vei til brystene. :) og Kullsyren forsvinner i magen. :)

Jeg fikk beskjed om å holde meg unna brus nå av jordmor (ikke at det er så vanskelig for meg, for er ikke så glad i kullsyre likevel), men jeg vet ikke om det er sukkerinnholdet ( jeg har ikke diabetes) eller om det er kaloriinnholdet ( er litt overvektig) eller om det rett og slett er fordi koffeininnholdige drikker ikke er bra for babyen. Jeg aner ikke:P

Back
Topp