Any cravings?

Det går ca en sånn hver dag... :-/ mye for å få motivasjon til å gå den ture bort til butikkken.. å litt fordi jeg bare MÅ ha det.. hehe... synd det nesten alltid er noe usunt jeg skal ha lyst på.. er en skremmede innholdsliste.. men holder meg stort sett unna mange andre ting.. så jeg later som det går opp i opp... hva får man ikke seg selv til å tro for å glede samvittigheten. . Hehe..

Mmmm, nåå fikk jeg lyst på iskaffe!!! Elsker iskaffe!! :D Det skal jeg kjøpe meg neste gang jeg skal på butikken :D

Sorry Linne..

Samme som sist svangerskap.. SITRON! :-P kan jo ikke være bra for magen :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Frisk mat, takler ikke stekelukt og da spesielt ikke av smeltet smør *grøss* Ellers er alt av syrlig smak namme nam!

Sent from my iPhone using BV Forum

har ikke noe som jeg bare MÅ ha, men sånn ca en gang om dagen blir det en porsjon semulegrøt eller risgrøt :P

Generelt lakrislysten har økt. 2 bikser med hockypulver er spist i kveld :p

Her er det Biola med bringebærsmak! Kan visst drikke litervis til dagen om jeg har mulighet.. Spiser en del klementiner også :p

Melk melk melk, alt annet bytter, men jeg må ha melk !!!

Jeg har fått søt smaken tilbake og tenker på brus med isbiter hele tiden. Prøver å holde det til helga men nå er det blitt skikkelig vansklig.
Ogsåå er jeg dilla på hvite baguetter og mye frukt.

Sjokomelk... I bøttevis.

Tidligere var det frukt, orket nesten ikke søtt. Nå har jeg lyst på både søtt og frukt. Prioriterer frukta å vanlig mat:)

Generelt lakrislysten har økt. 2 bikser med hockypulver er spist i kveld :p

Måtte sitere meg selv fra 30. nov hehe,
her går det fortsatt i hockeypulver, lakris smågodt og vafler :(

Må ta meg sammen, dette går ikke i lengden :p

MEN jeg drikker masse vann og spiser mye frukt :D

Føler alle er flinkere enn meg til å styre lystene. Nå om dagen kan jeg spise sjokolade hele dagen, men helst også noen sursøte sukkertøy eller lignende. Hadde frukt tidligere, men det er ikke så lett - prøver å vri det om!

Jeg synes alt smaker godt for tiden , men har ikke fått dilla på noe eksakt enda...

Back
Topp