Any cravings?

Det har roet seg veldig nå, ingenting spesielt jeg bare mååå ha lengre.. Heldigvis ;)

Ikke noe spess egentlig ..MÅTTE ha appelsinjuice en liten stund,gikk vel med 20 liter på en og en halv uke xD gått over til iste nå.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nope. Fikk intenst lyst på pæreis her en kveld, men det varierer veldig fra dag til dag

Stadig nye, men mye melk !!!
De siste dagene har jeg hatt dilla på. Cherry tomater
Og drikker noe enorme mengder vann

Sent from my iPad using BV Forum

jeg eeelsker brødskive med smør og brunost, eller ribberull :p
og jeg som vanligvis ikke er så glad i brødmat. hehe

Klementiner og pinklady epler. Begynte å grine på butikken når de ikke hadde flere epler av dem igjen.
Ellers får jeg akutt lyst på alt mulig men aldri det samme :p

Sent from my iPad using BV Forum

Ikke noe jeg må ha hver dag, men tilbehør til middag har vært mye erterstuing om dagen:D
Mannen bare rister på hode og spør, er dette det nye du må ha nå??:D

Tror ikke jeg har noen spesielle behov. Ikke som jeg vet om i alle fall... :p

Har aldri hatt noe jeg bare MÅ ha. Trodde en liten stund at det var appelsin, da jeg hadde lyst på det daglig i en ukes tid. Men kan vel ikke kalle det cravings da kanskje ;)

Er helt vill etter syrlige mandariner og friske pærer. Og mat som er salt.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har sååå lyst på loff med salami og majones!! Typisk det, eneste jeg virkelig har lyst på:/

Har hatt en greie for Sørlandschips med creme fraiche. Det går litt opp og ned, men har alltid en pose liggende sånn i tilfelle :)

Var hos jordmor på tirsdag og i forbindelse med prat om mat og sukker etc, så sier jordmor at man skal være forsiktig med klementiner.. Er ikke helt sikker på hvorfor, men hun sa at man ikke bør spise mer enn to om dagen.

Til dere som har dilla på det.

Nei, er så kvalm enda, så har ikke lyst på noe. Men jeg spiser en del klementiner da, men det er fordi det hjelper mot kvalmen...

Har så lyst på noe salt! Ellers går det mye melk om dagen..men føler ikke jeg har fått noen må ha enda.. Sist gang knaska jeg isbiter hele dagen etter uke 25 :)

Det går ca en sånn hver dag... :-/ mye for å få motivasjon til å gå den ture bort til butikkken.. å litt fordi jeg bare MÅ ha det.. hehe... synd det nesten alltid er noe usunt jeg skal ha lyst på.. er en skremmede innholdsliste.. men holder meg stort sett unna mange andre ting.. så jeg later som det går opp i opp... hva får man ikke seg selv til å tro for å glede samvittigheten. . Hehe..

Vedlegg

• 1385730393628.jpg
    1385730393628.jpg
    47,3 KB · Visninger: 30
Back
Topp