Antrekkskrise til 17.mai !!

eemmaa

Flørter med forumet
Jesus Kristus, hverken bunad eller noen av mine fine kjoler passer. Jeg har nå blitt så stor og blir ennå større innen en mnd, at jeg i ny kjole må nok ha str 50 for å få plass til all mage osv. Hvooooor kan jeg få tak i fin gravidkjole i den størrelsen? Alle butikkene selger jo gravidklær kun opp til størrelse 46-48 [emoji37][emoji37][emoji53]

Har du sjekka Zalando? Asos?(her er det toll) Nelly? Jeg tenker det er helt innafor med vanlig tøy når manner høygravid og ingenting passer! Sleng på ei 17.mai sløyfe, så er du innafor!:-p

Jeg tenkte å slenge på meg en svart bukse, bluse og en blazer...jeg orker ikke å tenke på kjole den dagen;)

Dere som sier dere bare skal være hjemme.. hva med de barna dere allerede har? (Hvis dere har)

Her er det uaktuelt å bare være hjemme.. datteren skal gå i barnetog og folketog. Samt hun har såklart lyst til å få på tivoli som vi pleier.. jeg er alene med henne på 17. Mai og må pent klare å komme meg ut for hennes del.. selvom pysj høres mer behagelig ut..

Jeg har en maxikjole fra før som har god plass over magen nå, så satser på å gå med den..

Dere som sier dere bare skal være hjemme.. hva med de barna dere allerede har? (Hvis dere har)

Her er det uaktuelt å bare være hjemme.. datteren skal gå i barnetog og folketog. Samt hun har såklart lyst til å få på tivoli som vi pleier.. jeg er alene med henne på 17. Mai og må pent klare å komme meg ut for hennes del.. selvom pysj høres mer behagelig ut..

Jeg har en maxikjole fra før som har god plass over magen nå, så satser på å gå med den..
Tiendeklassingen nekter å gå ut, så hun blir hjemme.

Sjuendeklassingen greier seg selv, regner med hun drar sammen med venninner.

Sjetteklassingen skal spille med korpset hele dagen - fra klokka 7 til klokka 19, så de tar ansvaret for han.

Tredjeklassingen skal gå i toget med klassen sin, men ville hjem igjen etterpå.

Her er det ikke noe stort opplegg 17. mai. Tog, og så noen timers feiring i hallen. Etter det er det ingenting.

Tiendeklassingen nekter å gå ut, så hun blir hjemme.

Sjuendeklassingen greier seg selv, regner med hun drar sammen med venninner.

Sjetteklassingen skal spille med korpset hele dagen - fra klokka 7 til klokka 19, så de tar ansvaret for han.

Tredjeklassingen skal gå i toget med klassen sin, men ville hjem igjen etterpå.

Her er det ikke noe stort opplegg 17. mai. Tog, og så noen timers feiring i hallen. Etter det er det ingenting.

Se det ja, ordna seg jo greit det!
Såpass, her er det program fra kl 7 om morgenen og frem til 17.mai avsluttes med fyrverkeri i byen klokken 23... Men så lenge blir vi ikke altså! Men hvis vi skal klare tivoli etter folketoget blir klokken fort 19 før dagen er ferdig og mora like så...

Jeg må se an bekkenet mitt.
Har en mann som evt tar de med i toget, selv om jeg har kjempe lyst å være med. Mine syns det er stas me tog.

Jesus Kristus, hverken bunad eller noen av mine fine kjoler passer. Jeg har nå blitt så stor og blir ennå større innen en mnd, at jeg i ny kjole må nok ha str 50 for å få plass til all mage osv. Hvooooor kan jeg få tak i fin gravidkjole i den størrelsen? Alle butikkene selger jo gravidklær kun opp til størrelse 46-48 [emoji37][emoji37][emoji53]
Svangerskapet har ihvertfall noe i xxl, men jeg vet ikke hva det svarer til ift. str 50.
De har butikk på Majorstua , og nettbutikk her:
https://svangerskapet.no/index.php?main_page=index&cPath=46_63

Jeg må også lete litt etter klær. Tenker at det er lov å ikke pynte seg så mye når man er høygravid. Mulig jeg dropper togene i år, så får mannen ta med frøkna for å se. Ellers er det litt på programmet, som jeg gjerne vil ha med meg, men tar det litt som det kommer.

636558537512025510%20-%20o10314i_front_night%20sky,dress_365113.jpg

Den her fra Zizzi var jo kjempesøt og billig.. Ha noen pene sko, en dressjakke og 17-mai sløyfe, så er du good to go altså!

For to år sia når eg hadde termin 4.juni fekk eg på meg bunaden min på 17.mai... trur ikkje det går i år dessverre! [emoji85][emoji15] så då får eg grave fram en tunika fra skapet!

Anbefaler deg å sjekke ut shoppinkblush!!! Det er en amerikansk side med SÅ mye fine klær, spesielt til gravide. Og str der er helt til 4Xl. Jeg veier 100 kilo nå og kan fint bruke kjolene deres i xl, jeg kommer IKKE inn i hm sin xl for å si det sånn. Og pakka er her på 4 dager :-) !! Sjekk dem ut på Instagram @shoppinkblush :) og husk at du også kanskje må betale toll, det kan regnes ut på toll.no hvor mye det Evt blir men de er i utgangspunktet billig og hvert hver krone !!

Syns den Junigull18 la ut var veldig fin. Ellers har jo Zizzi mange fine tunikaer i store størrelser, og sammen med en tights/gravidtights (jeg har gravidtights fra HM og den er deilig, og ganske romslig på størrelse, jeg er over 90 kg og kunne hatt M i den uten problem) så blir det jo et fint antrekk. :) Har også sett noe fine topper/tunikaer i XLNT avdelingen til kappahl. Ikke gravidklær det da, men her funker det i alle fall med noe større størrelse i enkelte vanlige plagg, som tunikaer og sånt. :)

Jeg holder meg hjemme på 17.mai, orker ikke tanken på å gå i tog den dagen :p
Men jeg syntes du skal kle deg i det du føler deg vel i ;)
Ta med et flagg i hånda, og heng en liten sløyfe på jakken så er du good-to-go! ;) <3

Bonprix har visst noen fine gravidklær/mammaklær. Har aldri handlet derfra så har ikke noe erfaring, bare havna innpå der pga noe reklame. :p

Jeg kommer til å ta på meg en svart mamma bukse og en pen bluse :) Gidder ikke å kjøpe kjole for en dag;)

Back
Topp