Antrekkskrise til 17.mai !!

Jesus Kristus, hverken bunad eller noen av mine fine kjoler passer. Jeg har nå blitt så stor og blir ennå større innen en mnd, at jeg i ny kjole må nok ha str 50 for å få plass til all mage osv. Hvooooor kan jeg få tak i fin gravidkjole i den størrelsen? Alle butikkene selger jo gravidklær kun opp til størrelse 46-48 [emoji37][emoji37][emoji53]
Er en knyttekjole fra ebay mange skryter av. Den er god i str og kan knyttes på så mange forskjellige måter.
Tror jeg bestiller meg en slik.
Er en side på fb som heter ebay for kvinner eller noe sånn. Der finner du mange linker til kjolen

Fant meg kjole idag, så veeldig fornøyd med akkurat det :) eneste er at den er ferskenfarget, så ikke helt i trå med fargene til 17.mai - men altså... magen først

Bonprix har visst noen fine gravidklær/mammaklær. Har aldri handlet derfra så har ikke noe erfaring, bare havna innpå der pga noe reklame. :p

Sniker fra juli. Bestilte meg en kjole fra bonprix, var veldig stor i str og ikke helt som jeg hadde sett for meg. Men bestilte også en hettegenser med plass til magen i, den er jeg veldig fornøyd med! Men litt stor i str den og [emoji4]

Back
Topp