Antrekk

Pixie

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Julikulene 2020
Har dere noen antrekk dere gleder dere til lille skal bruke? Kan være alt fra et ferdig sett til noe du har satt sammen selv og post gjerne bilde av det. :-) Har ikke så mange bilder på telefonen men her er hvertfall et jeg gleder meg til å kle mini i: ImageUploadedByBV Forum1442913837.216428.jpg

Har fått en sånn kjempenusselig hvit bamsedress med ører og hale som både jeg og samboer gleder oss masse til å putte nurket i! :) Er nest minste størrelse, da, så blir nok en stund til den kan brukes...

Jeg har også den med bamse på. :happy: Hvilken størrelse tok du den i? Jeg har den i 62 for jeg bare mååtte ha den og de hadde ikke 50 eller 56 og har ikke funnet det siden heller.
Ja jeg falt skikkelig for disse altså! :D ♡ Skikkelig fine!
Den med bamse er str 56, og den andre str 50:)

Ja jeg falt skikkelig for disse altså! :D ♡ Skikkelig fine!
Den med bamse er str 56, og den andre str 50:)
Ja, jeg bare måtte ha den, haha. Får se om jeg ikke får byttet den i en strl mindre, er ikke sikkert det er nødvendig heller da, men synes helst de passer til nyfødte. :D Hvor er den med Ole Brumm fra? :happy:

Ja, jeg bare måtte ha den, haha. Får se om jeg ikke får byttet den i en strl mindre, er ikke sikkert det er nødvendig heller da, men synes helst de passer til nyfødte. :D Hvor er den med Ole Brumm fra? :happy:
Ja, men de vokser jo veldig fort disse små, så du får brukt den uansett, om du ikke skulle finne mindre str :D
Den er fra h&m :D

Jeg er forsatt interessert i å se antrekk, noe må dere vel glede dere til å bruke? :D

Jeg gleder meg til å ta på ham de klærne jeg har strikket, og til å bruke de teppene jeg har laget, og det jeg har sydd. Har gledet meg til dette i 6 år nå, så jeg er sååå klar! Gleder meg særlig til å bruke kjøreposen!
ImageUploadedByBV Forum1444685128.507379.jpg

Jeg får opp et bilde av ei miloflaske??? Er det tlf min som tuller?
Kan det være at du har åpnet bilde med miloflasken på generelt?
Jeg fikk opp ulldress her, men samme bilde når jeg forsøkte åpne bilde av miloflasken:p

Kan det være at du har åpnet bilde med miloflasken på generelt?
Jeg fikk opp ulldress her, men samme bilde når jeg forsøkte åpne bilde av miloflasken:p
Ja regnet med det var noe sånt som hadde skjedd ja ;) haha
Men pleier da ikke å være sånn?!

Jeg gleder meg til å ta på ham de klærne jeg har strikket, og til å bruke de teppene jeg har laget, og det jeg har sydd. Har gledet meg til dette i 6 år nå, så jeg er sååå klar! Gleder meg særlig til å bruke kjøreposen!
Vis vedlegget 140763
Tok det lang tid å strikke/montere denne? Den er jo så fin!
Vis vedlegget 140781
Gleder meg til julaften og dette da ❤️
Var det denne du bestilte en plass? Vet du om noen som har noe lignende til gutt? Nydelig kjole er det

Tok det lang tid å strikke/montere denne? Den er jo så fin!

Var det denne du bestilte en plass? Vet du om noen som har noe lignende til gutt? Nydelig kjole er det

Jeg har brukt noen uker på denne ja, kanskje et par måneder.. Men nå har jeg strikket andre ting parallellt da:-)

Back
Topp