Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også den med bamse på.Disse ♡ De er så deilig og myke ♡
Hvilken størrelse tok du den i? Jeg har den i 62 for jeg bare mååtte ha den og de hadde ikke 50 eller 56 og har ikke funnet det siden heller.Ja jeg falt skikkelig for disse altså!Jeg har også den med bamse på.Hvilken størrelse tok du den i? Jeg har den i 62 for jeg bare mååtte ha den og de hadde ikke 50 eller 56 og har ikke funnet det siden heller.
Ja, jeg bare måtte ha den, haha. Får se om jeg ikke får byttet den i en strl mindre, er ikke sikkert det er nødvendig heller da, men synes helst de passer til nyfødte.Ja jeg falt skikkelig for disse altså!♡ Skikkelig fine!
Den med bamse er str 56, og den andre str 50![]()

Ja, men de vokser jo veldig fort disse små, så du får brukt den uansett, om du ikke skulle finne mindre strJa, jeg bare måtte ha den, haha. Får se om jeg ikke får byttet den i en strl mindre, er ikke sikkert det er nødvendig heller da, men synes helst de passer til nyfødte.Hvor er den med Ole Brumm fra?
![]()
Dette blir såå herlig å pakke lillegutt inn i![]()
Hehe.. Passer bra med milo, tror jeg. Jeg får opp en flott ulldress og ulltøflerJeg får opp et bilde av ei miloflaske??? Er det tlf min som tuller?
Kan det være at du har åpnet bilde med miloflasken på generelt?Jeg får opp et bilde av ei miloflaske??? Er det tlf min som tuller?
Ja regnet med det var noe sånt som hadde skjedd jaKan det være at du har åpnet bilde med miloflasken på generelt?
Jeg fikk opp ulldress her, men samme bilde når jeg forsøkte åpne bilde av miloflasken![]()
Pleier ikke være sånn, men det er vel en liten feil i dag daJa regnet med det var noe sånt som hadde skjedd jahaha
Men pleier da ikke å være sånn?!
Tok det lang tid å strikke/montere denne? Den er jo så fin!Jeg gleder meg til å ta på ham de klærne jeg har strikket, og til å bruke de teppene jeg har laget, og det jeg har sydd. Har gledet meg til dette i 6 år nå, så jeg er sååå klar! Gleder meg særlig til å bruke kjøreposen!
Vis vedlegget 140763
Var det denne du bestilte en plass? Vet du om noen som har noe lignende til gutt? Nydelig kjole er det
Tok det lang tid å strikke/montere denne? Den er jo så fin!
Var det denne du bestilte en plass? Vet du om noen som har noe lignende til gutt? Nydelig kjole er det