Antrekk

Jeg er en sånn konservativ dame som dekker til skuldre og lår i kirka, og aldri hadde gått i kirka i så kort kjole...også fordi det å sette seg med låra rett på kalde kirkebenker er skikkelig ubehagelig. Men kjolen var lekker! Og det er sikkert ikke mange som er så prippen som meg ;)
Den ser jeg, kommer nok til å ha no over, jakkegenser sak eller no :)

Jeg skal ha denne i mørkegrønt
6b3189dcb97d49200b9c93e22471135d.jpg

Enig med gonnabee [emoji6]. Jeg kommer til å ha Oslo jubileumsdrakt i kirken og denne hjemme.

Den blå jeg viste tidligere ble brukt i dåp denne helgen og vil bli brukt i snuppas om det blir veldig varmt.

HaVis vedlegget 72597
Har bestilt denne til dåpen.. Passer den seg tru?

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har nesten lik kjole, men min har litt videre skjørt og er mørk i fargen. Min kjole går til rett over knærne (lik Maiken2014) og skal ha en bolero over.

Mannen syntes den så litt kort ut men jeg gir fullstendig bæng i det. Ideelt sett skulle jeg hatt noe annet men lette rundt i to byer og det er enten kort og åletrangt eller snublefarlig langt. Mye som er "tett" på brystet også slik at man ikke kan åpne opp.

Bare jeg neier og danderer skjørtet er det ingen som får se lår eller "moderplaneten"...

HaVis vedlegget 72597
Har bestilt denne til dåpen.. Passer den seg tru?

Litt enig med GonnaBee. Ville kanskje hatt en tigths(til under knæra) under i kirken. Sånn for syns skyld. Hadde kanskje valgt en med sterke blomster på thisthsen og på jakke genseren. Eller bare en hvit.

Litt enig med GonnaBee. Ville kanskje hatt en tigths(til under knæra) under i kirken. Sånn for syns skyld. Hadde kanskje valgt en med sterke blomster på thisthsen og på jakke genseren. Eller bare en hvit.
hvor får man kjøpt sånn tights? har sett sånn tights med blondekant på beina, funker det? =P

Jeg er ikke fan av tights under kjoler/skjørt. Forbeholdt barn under 10 år [emoji4]
Og oss feite som ikke har thighgap og får gnagsår på låra ;)

Synes det er helt greit, jeg. Bruker gjerne så korte at de ikke synes, for å føle meg komfortabel og sikker på at jeg ikke blotter meg når jeg sitter :)

Og oss feite som ikke har thighgap og får gnagsår på låra ;)

Synes det er helt greit, jeg. Bruker gjerne så korte at de ikke synes, for å føle meg komfortabel og sikker på at jeg ikke blotter meg når jeg sitter :)
Haha, måtte le av denne [emoji6]. Da ville jeg nok heller valgt å bruke noe kort under som ikke stikker nedenfor skjørtekanten, evt bare klippe av en gammel strømpebukse.

Enig med gonnabee [emoji6]. Jeg kommer til å ha Oslo jubileumsdrakt i kirken og denne hjemme.

Den blå jeg viste tidligere ble brukt i dåp denne helgen og vil bli brukt i snuppas om det blir veldig varmt.

Den var nydelig!

Veldig elegant kjole:)
Absolutt ikke for kort i mine øyne :)

Back
Topp