Antrekk

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Hva skal mammaene gå med i dåpen/navnefesten/velsignelsen? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bunad i kirken og en kjole etter seremonien :)
 
Huff, hadde jeg bare visst det.. :p

Jeg skal i alle fall ha en mørkeblå kjole. Har prøvd en Floyd hos B.Young som var lekker, men lite ammevennlig. Skal prøve en kjole jeg har fra før i morgen :)

Er fortsatt noen cm større enn min garderobe, krysser fingrene for at kjolen tåler det ;)
 
Aaaaaner ikke.. Føler meg så blubbete:p må finne en fin og ammevennlig kjole:) har 3 uker på meg :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en helt enkel marineblå kjole som rekker til knærne. Men den er veldig lite ammevennlig, så får se om jeg finner noe annet :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Har kjøpt med aftenkjole i chiffon. Orket ikke bunad, den er ikke særlig ammevennlig, og dessuten passer den overhodet ikke. Pappan skal ha sin bunad, dog. Tror egentlig det blir litt rart, for alle fra min familie kommer til å ha bunad, utenom meg.
 
Jeg hadde en lang kjole :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡
 
Bunad. Nordlands bunad. Funker å amme i den. Tar av sølja bretter ned "flappen" og opp med skjorta. Magen syns ikke. Mer bunad og baby skjuler det godt
 
Bare noe enkelt og amme vennlig!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har jeg bestilt meg to, forhåpentligvis, ammevennlige kjoler. Så får jeg se hvem av de jeg velger. Men i kirka tenker jeg å gå med bunad.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
HaImageUploadedByBV Forum1407953507.465801.jpg
Har bestilt denne til dåpen.. Passer den seg tru?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk jenter :) Syns den var sånn på grensen kort :p men det får duge :p hadde det vært for 5 år sia hadde kjolen vært på oversiden av rompa :p haha
 
Takk jenter :) Syns den var sånn på grensen kort :p men det får duge :p hadde det vært for 5 år sia hadde kjolen vært på oversiden av rompa :p haha
Jeg er en sånn konservativ dame som dekker til skuldre og lår i kirka, og aldri hadde gått i kirka i så kort kjole...også fordi det å sette seg med låra rett på kalde kirkebenker er skikkelig ubehagelig. Men kjolen var lekker! Og det er sikkert ikke mange som er så prippen som meg ;)
 
Back
Topp