Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha samme her! Vi begge kaller babyen han og har navnet klart Blir så overraska om det et jente, selv om det blir like koselig. Jeg har bare alltid sett for meg å bli guttemammaJeg er sååå sikker på gutt, sier allerede "han" til samboeren, og navnet er spikret. Blir ganske sjokka om det er jente
Har jentenavn også, som jeg har vært sikker på i 3 år, så hadde vært kos det også. Men er sååå mye mannfolk på begges side, så kan ikke skjønne om det blir jenteJeg bytter fra dag til dag, men mannen er sikker på at det er jente.
Jeg syns det er så vanskelig med guttenavn. Alle navnene jeg liker er allerede tatt av noen nære relasjoner, mens jentenavnet valgte jeg for 12 år siden. Heldigvis liker manne også det navnet
Jeg også! Sikkert fordi jeg er oppvokst med bare brødre, og ungen får bare onklerHaha samme her! Vi begge kaller babyen han og har navnet klart Blir så overraska om det et jente, selv om det blir like koselig. Jeg har bare alltid sett for meg å bli guttemamma
Haha ja, kanskje hen ?Hva om du ikke er fysen på søtt, men har masse kviser Intetkjønn?
Tar litt tid å få godkjenning tror jegMen hvorfor får ikke jeg " junibarna2024 " i navnet mitt ??
Hihi, høres så kjent ut håper bare det går over etter første trimester, ellers blir det lange ukerdette er jo nr 4 til oss, så jeg har ikke tid til alt dette tullet mittHaha ja. Vi skulle bestille mat i går, og jeg sa hva jeg hadde lyst på, og innen han rakk å se på menyen hadde jeg byttet restaurant jeg ville ha fra.. Så vi endte med å bare ta den første, selv om jeg ikke lenger hadde lyst på - men innen vi fikk maten levert, så hadde jeg jo lyst på
Hvordan grønnsaker har du pleid å ha oppi? Jeg er så lei av "standard salat" med isberg, tomat, agurk osv... trenger noe som inspirer litt mer!Jeg pleier å lage meg salat til lunsj hver dag, med grønnsaker, bønner, feta og egg. Klarer nesten ikke spise det lenger, ble toast i dag Har så lyst på smelta ost
Hahaha, ååå kjipt når man ikke har tid til å ta alle de rare hensynene man helst vil til seg selv Føler den! Blir nok helt annerledes for meg også nå når vi har en fra før, kan nesten ikke se for meg hvor kjapt dagene går med TRE!Hihi, høres så kjent ut håper bare det går over etter første trimester, ellers blir det lange ukerdette er jo nr 4 til oss, så jeg har ikke tid til alt dette tullet mitt
Nei, har ikke sendt melding til noen jeg ? hvem eller hvordan finner jeg den personen ?Tar litt tid å få godkjenning tror jeg
Har du sendt melding til tillgangsansvarlig og bedt om å bli med?
Du må lese informasjonen om skjult gruppe, der står alt du trenger å vite for å kunne bli med i den skjulte gruppen. Det er kun de som er med der som får banneretNei, har ikke sendt melding til noen jeg ? hvem eller hvordan finner jeg den personen ?
Bodde på hotell selv i uke 5, alt var bare dritt og kjipt - stakkars samboeren min hentet omtrent hele buffeen til meg i håp om at jeg skulle spise noeMen dagens anticravings ja! På hotellfrokost og pleier å eeeelske eggerøre og croissanter og alt det er ekstra digge småplukket!
I dag så både tomatbønnene, eggerøra, wienedbrød, yoghurt med frukt, og alt av pålegg bare ekkelt ut.
Det ble tørre rundstykker med smør, litt bacon og agurk på meg. Og litt salat ved siden av. Og vann å drikke... men det var godt da!
haha ganske standard her, var bare agurk og tomat, kanskje litt løk, hvite bønner. Og stekte egg i brødristeren på jobb Må ha noe som er enkelt å kjapt å lage i lunsjenHvordan grønnsaker har du pleid å ha oppi? Jeg er så lei av "standard salat" med isberg, tomat, agurk osv... trenger noe som inspirer litt mer!
Nå lurer jeg… steke egg i brødristeren??haha ganske standard her, var bare agurk og tomat, kanskje litt løk, hvite bønner. Og stekte egg i brødristeren på jobb Må ha noe som er enkelt å kjapt å lage i lunsjen
Hahah mente toastjernNå lurer jeg… steke egg i brødristeren??
Aha! Men aldri tenkt på at det gikk an heller, så lurt. Nesten som et speilegg da, eller rører du det sammen til en slags omelett?Hahah mente toastjern
Det blir speilegg jaAha! Men aldri tenkt på at det gikk an heller, så lurt. Nesten som et speilegg da, eller rører du det sammen til en slags omelett?
Mango er veldig godt i salat, gulrot også.Hvordan grønnsaker har du pleid å ha oppi? Jeg er så lei av "standard salat" med isberg, tomat, agurk osv... trenger noe som inspirer litt mer!