Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha så nedtur! Jeg drikker vann annenhvert minutt, det er det beste i verden Men synes du brus fortsatt smaker godt da?Har ikke lyst på noe særlig i det hele tatt men det som har endret mest smak er vann... fyyy så fælt det smaker.
Ja, det er bra kjipt! drikker vanligvis en liter med vann på jobb.. men nå er det byttet ut med Pepsi max som er favoritten for tiden. Haha... får vel gå bra en kort periode, men kan jo ikke leve på brus hellerHaha så nedtur! Jeg drikker vann annenhvert minutt, det er det beste i verden Men synes du brus fortsatt smaker godt da?
Åh heldig som fortsatt liker brus. Jeg taaaakler ikke brus, smaker kattepiss.. Går kun i vann, melk og alkoholfri vin Savner Pepsi Max og Cola Zero så sinnsykt mye!!Ja, det er bra kjipt! drikker vanligvis en liter med vann på jobb.. men nå er det byttet ut med Pepsi max som er favoritten for tiden. Haha... får vel gå bra en kort periode, men kan jo ikke leve på brus heller
Oii, nei da skjønner jeg du ikke vil ha i deg det melk brekker jeg meg av tanken på.. hehe. Men generelt kvalm hele tiden også daÅh heldig som fortsatt liker brus. Jeg taaaakler ikke brus, smaker kattepiss.. Går kun i vann, melk og alkoholfri vin Savner Pepsi Max og Cola Zero så sinnsykt mye!!
Helt utrolig hvor forskjellig man er som gravid haha, utrolig fascinerende! Forandrer seg også så utrolig fort. Jeg var helt avhengig av kjøttkaker de første ukene, nå brekker jeg meg bare av tanken *brekker meg bak skjermen*. Er så mye rart som foregår i kroppenOii, nei da skjønner jeg du ikke vil ha i deg det melk brekker jeg meg av tanken på.. hehe. Men generelt kvalm hele tiden også da
Ja, det er helt ille ikke rart det blir vanskelig å navigere både for oss selv og partner når man endrer på hva man ikke får nok av og hva man ikke kan fordra fortere enn man skifter sokkerHelt utrolig hvor forskjellig man er som gravid haha, utrolig fascinerende! Forandrer seg også så utrolig fort. Jeg var helt avhengig av kjøttkaker de første ukene, nå brekker jeg meg bare av tanken *brekker meg bak skjermen*. Er så mye rart som foregår i kroppen
Haha ja! Stakkars mannfolka oppi dette ogsåJa, det er helt ille ikke rart det blir vanskelig å navigere både for oss selv og partner når man endrer på hva man ikke får nok av og hva man ikke kan fordra fortere enn man skifter sokker
Ja, nei skal ikke si jeg syns synd på dem, jaggu bra skyld i dette men kan forstå det ikke er enkelt å henge med på f.eks middagslaging når jeg ikke veit selv hva jeg vil ha, hihi gleder meg til å kose meg med mat igjen, det var en gang det var så godtHaha ja! Stakkars mannfolka oppi dette også
Haha ja. Vi skulle bestille mat i går, og jeg sa hva jeg hadde lyst på, og innen han rakk å se på menyen hadde jeg byttet restaurant jeg ville ha fra.. Så vi endte med å bare ta den første, selv om jeg ikke lenger hadde lyst på - men innen vi fikk maten levert, så hadde jeg jo lyst påJa, nei skal ikke si jeg syns synd på dem, jaggu bra skyld i dette men kan forstå det ikke er enkelt å henge med på f.eks middagslaging når jeg ikke veit selv hva jeg vil ha, hihi gleder meg til å kose meg med mat igjen, det var en gang det var så godt
Haha ja. Vi skulle bestille mat i går, og jeg sa hva jeg hadde lyst på, og innen han rakk å se på menyen hadde jeg byttet restaurant jeg ville ha fra.. Så vi endte med å bare ta den første, selv om jeg ikke lenger hadde lyst på - men innen vi fikk maten levert, så hadde jeg jo lyst på
Tror 1-2 kopper med kaffe går helt fint altså, er tross alt greit med opp til 200mg, som jo er en del!Jeg har ikke like lyst på kaffe lenger (drakk mye før jeg ble gravid), men når jeg får lyst på det så går det veldig fint for meg å drikke det. Drikker koffeinfri kaffe da. Men leste faktisk at det ikke er sikkert at koffein har så stor påvirkning, fordi den forskningen som mente at det ikke var bra i svangerskapet også inkluderte kvinner som røykte Ellers har jeg hatt skikkelig cravings på sjokolade de siste dagene, og fant det naturlig å ha sylteagurk på potetmosen i går til middag. Dødsgodt, kødder ikke! Men samboer syntes det var veldig spesielt. Håper ikke jeg blir en syltagurkfanatiker i svangerskapet, det bare orker jeg ikke haha!
Hva om du ikke er fysen på søtt, men har masse kviser Intetkjønn?Spent på å se om den teorien stemmer; hvis du fyser på søtt får du jente, får du renere hud får du gutt..osv
Hahaha logisk! Var kun en liten bebbis på UL da Kanskje h*n ikke har bestemt seg for hva h*n vil være endaTvillinger! En gutt og en jente
Jeg er sååå sikker på gutt, sier allerede "han" til samboeren, og navnet er spikret. Blir ganske sjokka om det er jenteHaha, vi får vente i spenning å se