Anticravings

Freia1997

Gift med forumet
Junispirene24❤️
Julibarna2024☀️
Hello ladies :love017

Tenkte vi kunne ha en egen tråd om anticravings, mat og drikke vi nøt før graviditet, men virkelig ikke tåler nå :dead:

For meg er det red bull, cola zero, Pepsi Max.. alt som er sukkerfri brus smaker kattetiss - og jeg ELSKET det før. Nå går det mest i vann, melk, solbærtoddy og alkoholfri vin.

Og kjøttkaker.. bare tanken gjør meg så kvalm og uvel…

Jeg klarer ikke kaffe lengre - drakk masse cappuccino på jobb før men nå smaker den høgg :sad010

Jeg klarer ikke kaffe lengre - drakk masse cappuccino på jobb før men nå smaker den høgg :sad010
Noooo! Samme med red bull her, som er min kaffe (da jeg aldri har likt kaffe). Det er så nedtur - HVOR SKAL JEG FÅ KOFFEIN FRA? Må begynne å spise sjokolade eller noe..

Jeg klarer ikke lukten av kaffe lenger og samboeren er avhengig av det, så han må alltid snike det ut :laughing002 Klarer ikke banan, av en eller annen rar grunn. Spyr bare med tanke på det. Sammen med sjokoalde, klarer ikke det heller og har prøvd de fleste, savner koffein :confused:

Jeg klarer ikke lukten av kaffe lenger og samboeren er avhengig av det, så han må alltid snike det ut :laughing002 Klarer ikke banan, av en eller annen rar grunn. Spyr bare med tanke på det. Sammen med sjokoalde, klarer ikke det heller og har prøvd de fleste, savner koffein :confused:
Åå nedtur! Virker som om kroppen vår bevisst prøver å unngå koffein :knegg:

Gått fra å drikke hvertfall 3 kopper kaffe om dagen til å syntes det smaker skikkelig vondt. Har heller ikke lyst på sjokolade eller andre søte ting, og jeg ELSKER egentlig melkesjokolade :oops:

Når startet disse anticravingene?
Er 4+6 i dag og har værken merket cravings eller anticravings..

Gått fra å drikke hvertfall 3 kopper kaffe om dagen til å syntes det smaker skikkelig vondt. Har heller ikke lyst på sjokolade eller andre søte ting, og jeg ELSKER egentlig melkesjokolade :oops:
Melkesjokolade er best av alle sjokoaldene :Heartpink

Begynner å kjenne at kaffe ikke frister like mye lenger

Nesten alt. Enten er det for søtt, salt, syrlig, for tørt eller vått i forhold til kjeks.

Hvis jeg ikke blir kvalm av det spyr jeg av det.

Anti cravings try anti food.
Samme her. Alt er så kvalmt. Men har funne ut at ett tynt knekkebrød med kokt egg klarer jeg å spise med litt jobbing. I går lå jeg bare på sofaen å grein for grua meg sånn til å pusse tennene :smiley-angry017

Samme her. Alt er så kvalmt. Men har funne ut at ett tynt knekkebrød med kokt egg klarer jeg å spise med litt jobbing. I går lå jeg bare på sofaen å grein for grua meg sånn til å pusse tennene :smiley-angry017
Uffda, stakkars!! Så kjipt! Bra du har funnet noe du får i deg litt næring av :Heartred

Jeg pleier å lage meg salat til lunsj hver dag, med grønnsaker, bønner, feta og egg. Klarer nesten ikke spise det lenger, ble toast i dag :smiley-ashamed004 Har så lyst på smelta ost

Back
Topp