Anticravings

Ikke for å skremme deg- men jeg hadde det sånn med førstemann, og har ikke likt det siden!
Jeg brakk meg hver gang vi kjøre forbi mc Donalds med førstemann. Syntes det lukta heeelt forferdelig! Men det gikk heldigvis eller uheldigvis over. :hilarious: Koser meg innimellom nå da, kan til og med spise det i dette svangerskapet!! :joyful:

Hvit fisk, som vi vanligvis spiser to ganger i uka er nå totalt uaktuelt. Scampi og skalldyr frister heller ikke. Laks går fint, men brakk meg neste av lukta av stekt lakseskinn her om dagen

Jeg brakk meg hver gang vi kjøre forbi mc Donalds med førstemann. Syntes det lukta heeelt forferdelig! Men det gikk heldigvis eller uheldigvis over. :hilarious: Koser meg innimellom nå da, kan til og med spise det i dette svangerskapet!! :joyful:

Med første hadde jeg dilla på burgerking (som jeg vanligvis ikke liker). Med disse to har jeg spist McDonalds omtrent en dag i uka, haha. Men jeg spiser såpass lite (veldig nedsatt matlyst og fortsatt en kilo under startvekt selv med tvillinger) så tror ikke akkurat det er noen krise. Pommes er VELDIG godt, i den grad noe er godt, så veldig glad vi har airfryer så det ikke er såååå ille.

Med første hadde jeg dilla på burgerking (som jeg vanligvis ikke liker). Med disse to har jeg spist McDonalds omtrent en dag i uka, haha. Men jeg spiser såpass lite (veldig nedsatt matlyst og fortsatt en kilo under startvekt selv med tvillinger) så tror ikke akkurat det er noen krise. Pommes er VELDIG godt, i den grad noe er godt, så veldig glad vi har airfryer så det ikke er såååå ille.
Blir en del McDonalds her også :joyful:

Alt av drikke(dessverre :dead:), pasta, som til vanlig er en favoritt, og fisk!

Egentlig anticravings på sukker, kaker og godteri.. Akkurat samme som sist. :angelic: Jeg burde sikkert være litt glad for det da, men savner faktisk den kosen litt. :laughing002

Ikke like fan av søte ting som kaker og godteri, ellers er alt som før. Skulle ønske det ikke fristet med kaffe men det gjør dessverre det :shifty:

Gikk opp for meg her om dagen at jeg ikke klare kunstig søtning eller lett produkter! Til vanlig spiser jeg feks lett majones, nå syns jeg den er skikkelig ekkel. Vanlig er myyye bedre :hilarious:

Gikk opp for meg her om dagen at jeg ikke klare kunstig søtning eller lett produkter! Til vanlig spiser jeg feks lett majones, nå syns jeg den er skikkelig ekkel. Vanlig er myyye bedre :hilarious:
Samme her! Drikker egentlig lettbrus til vanlig, men nå smaker faktisk sukkerbrus best. Kroppen sier virkelig ifra :hilarious:

Back
Topp