Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke for å skremme deg- men jeg hadde det sånn med førstemann, og har ikke likt det siden!Cola Zero og Pepsi Max, kan ikke skjønne at jeg har drukket noe sånt
Jeg brakk meg hver gang vi kjøre forbi mc Donalds med førstemann. Syntes det lukta heeelt forferdelig! Men det gikk heldigvis eller uheldigvis over. Koser meg innimellom nå da, kan til og med spise det i dette svangerskapet!!Ikke for å skremme deg- men jeg hadde det sånn med førstemann, og har ikke likt det siden!
Jeg brakk meg hver gang vi kjøre forbi mc Donalds med førstemann. Syntes det lukta heeelt forferdelig! Men det gikk heldigvis eller uheldigvis over. Koser meg innimellom nå da, kan til og med spise det i dette svangerskapet!!
Blir en del McDonalds her ogsåMed første hadde jeg dilla på burgerking (som jeg vanligvis ikke liker). Med disse to har jeg spist McDonalds omtrent en dag i uka, haha. Men jeg spiser såpass lite (veldig nedsatt matlyst og fortsatt en kilo under startvekt selv med tvillinger) så tror ikke akkurat det er noen krise. Pommes er VELDIG godt, i den grad noe er godt, så veldig glad vi har airfryer så det ikke er såååå ille.
Det skremmer meg jaIkke for å skremme deg- men jeg hadde det sånn med førstemann, og har ikke likt det siden!
Drakk ca 1-1.5liter sukkerfri cola daglig før. Etter første graviditet har jeg slutta helt. Drikker litt sukkerbrus nå og da.Det skremmer meg ja
Samme her! Drikker egentlig lettbrus til vanlig, men nå smaker faktisk sukkerbrus best. Kroppen sier virkelig ifraGikk opp for meg her om dagen at jeg ikke klare kunstig søtning eller lett produkter! Til vanlig spiser jeg feks lett majones, nå syns jeg den er skikkelig ekkel. Vanlig er myyye bedre
What, tenk om jeg har drukket min siste cola zero eller Pepsi Max… Burde jo hatt en avskjedsseremoni Jeg likte begge deler like godt!