Anticravings

Bekka92

Glad i forumet
Maisløyfene 2024
Må jo nesten ha en anticraving trå og :laughing002

Det er så mye som byr meg fullstendig imot, som jeg vanligvis er glad i å spise. For eksempel all fet mat, slik som pizza, burger og pasta med fet saus:sour::yuck:

Smågodt. Heldigvis. :hilarious:

Kylling og kjøttdeig.. Klarer ikke lukten og ikke smaken! Generelt dårlig matlyst på toppen..

Kaffe.. fy flate så ekkelt det lukter plutselig. Jeg brekker meg når samboeren min sitter med kaffekopp ved siden av meg.

Ting som er veldig "eggete" :hilarious: :confused013

Kaffe og pepsi Max! Er vanligvis en stordrikker av pepsi Max, nå synes jeg det smaker fælt.

Har ikke direkte noen anticraving sånn, men har sykt dårlig matlyst og ingenting frister…. :sad010

Monster, drikker det vanligvis daglig. Hat ikke drukket det på flere uker. Kanskje like greit :depressed:

Jeg som har spist egg de dagene matlysten har vært helt krise, klarer nå verken lukten eller konsistensen uansett om det er kokt, eggerøre eller omelett. Matlukt generelt er en no go.. Så jeg lufter hunder mens gubben lager middag hver dag :cool: :smiley-ashamed004

Skulle drikke noe slurker kaffe i morges men takler det bare ikke lenger, begynte å brekke meg like etter :hungover: mistet helt lysten på brus, søte ting, lakris, ost og egentlig det meste:laughing002 går mest i pizza og taco om dagen.. kjøpt meg saltstenger som jeg knasker litt på. Frister litt med salater og frukt da, så er vel egentlig bare bra at sunne ting frister mest:happy090

Pølser, kjøttdeig, kjøttkaker, biff, pizza, løk, potetgull, godteri, alt av drikke (sliter med å få i meg nok væske). Eneste varmaten jeg klarer å spise er laks med poteter og stekt ris med scampi. Ellers går det i brød og knekkebrød til min store fortvilelse. Spiser vanligvis lite brødmat, da det både gjør at jeg legger på meg fort og føler meg slapp.

Nå klarer jeg å få i meg det meste, men jeg har fortsatt ikke spist egg siden før jeg ble gravid. Klarer det bare ikke!

Ingen anticravings lengre, alt går ned. :knegg: :bag:

Fiskefilet, som jeg vanligvis elsker. Orker ikke tanken en gang.

Egentlig generelt anti-mat. Ingenting som er godt eller frister.

Back
Topp